Frete Grátis
  • Google Plus

Marketing In The Groundswell (Cód: 9187579)

Li, Charlene

Harvard Business Review Press

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 69,70 em até 2x de R$ 34,85 sem juros
Cartão Saraiva R$ 66,22 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 3x de R$ 23,23 sem juros
Grátis

Cartão Saraiva
Quer comprar em uma loja física? Veja a disponibilidade deste produto
?

Entregas internacionais: Consulte prazos e valores de entrega para regiões fora do Brasil na página do Carrinho.

ou receba na loja com frete grátis

X

* Válido para compras efetuadas em dias úteis até às 18:00, horário de Brasília, com cartão de crédito e aprovadas na primeira tentativa.

Formas de envio Custo Entrega estimada
X Consulte as lojas participantes

Saraiva MegaStore Shopping Eldorado Av. Rebouças, 3970 - 1º piso - Pinheiros CEP: 05402-600 - São Paulo - SP

Descrição

Since 'Groundswell' was published in April of 2008, two things have happened: The global economy has gone into the dumper; and at the same time, marketers have fallen in love with social technologies.' So states author Josh Bernoff in his introduction to 'Marketing in the Groundswell,' which offers vital information that everyone involved in marketing or in communicating with customers' needs to know. The book includes three core chapters from the original bestseller that focus on market research, marketing, and spreading word-of-mouth among your best customers. Sure, you already know that customers are writing about your products on blogs or talking about your brand on Twitter and Facebook. Now, turn that interest into opportunity and profit. In these economic times, marketers like you are increasing their investment in social technologies, while cutting back on more traditional expenses. Why? Because they work--no matter the economic climate. 'Marketing in the Groundswell' shows you how you can build social applications, measure their results, and use the social technology movement to your company's advantage.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca Harvard Business Review Press
Cód. Barras 9781422129807
Altura 18.54 cm
I.S.B.N. 9781422129807
Profundidade 2.03 cm
Referência 9781422129807
Acabamento Capa dura
Ano da edição 2009
Idioma Inglês
Número de Páginas 131
Peso 0.20 Kg
Largura 11.94 cm
AutorLi, Charlene

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: Marketing In The Groundswell

Marketing In The Groundswell (Cód: 9187579) Marketing In The Groundswell (Cód: 9187579)
R$ 69,70
Marketing In The Groundswell (Cód: 9187579) Marketing In The Groundswell (Cód: 9187579)
R$ 69,70