Frete Grátis
  • Google Plus
Livro Digital

Marketing in the Participation Age (Cód: 9299814)

Daina Middleton

Wiley (Digital)

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 42,50
Cartão Saraiva R$ 40,38 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 2x de R$ 21,25 sem juros
Grátis

Cartão Saraiva

Descrição

Turn intrinsic human desires into your most powerful marketing tool. Marketing in the Participation Age shows you how to rethink marketing. Transform consumers into active participants for your brand by capturing their interest, empowering them to contribute, and developing meaningful relationships that keep them involved. Learn how to create a marketing environment that fulfills your customers' desire to seek challenges and discover new things—and watch their participation yield greater revenues for your business. 'Marketing is constantly evolving. Companies can't compete by using the same old, tired tools. This book provides fresh inspiration, with a new framework for doing things differently.'
—Sally Hogshead, author of Fascinate; inductee into the CPAE Speaker Hall of Fame 'Participant marketing transformed the way we did business in the marketplace as an agency and provided a framework for doing business with clients that added unique value to their marketing efforts.'
—Kris Pinto, founder of Moxie Interactive

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca Wiley (Digital)
Cód. Barras 9781118431962
Início da Venda 09/12/2015
Territorialidade Internacional
Formato Livro Digital Pdf
Gratuito Não
Proteção Drm Sim
Número da edição 1
Idioma 337
Código do Formato Pdf
Ano da Publicação 112
Peso 0.00 Kg
AutorDaina Middleton

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: Marketing in the Participation Age

Marketing in the Participation Age (Cód: 9299814) Marketing in the Participation Age (Cód: 9299814)
R$ 42,50
Marketing in the Participation Age (Cód: 9299814) Marketing in the Participation Age (Cód: 9299814)
R$ 42,50