Frete Grátis
  • Google Plus
Livro Digital

Measure What Matters (Cód: 9300278)

Delahaye Paine, Katie

Wiley (Digital)

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 39,64
Cartão Saraiva R$ 39,64

Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total: R$0,00

Em até 1x sem juros de R$ 0,00


Measure What Matters

R$39,64

Descrição

In an online and social media world, measurement is the key to success If you can measure your key business relationships, you can improve them. Even though relationships are 'fuzzy and intangible,' they can be measured and managed-with powerful results. Measure What Matters explains simple, step-by-step procedures for measuring customers, social media reputation, influence and authority, the media, and other key constituencies. Based on hundreds of case studies about how organizations have used measurement to improve their reputations, strengthen their bottom lines, and improve efficiencies all around Learn how to collect the data that will help you better understand your competition, do strategic planning, understand key strengths and weaknesses, and better respond to customer preferences Author runs a successful blog and serves as a measurement consultant to companies such as Facebook, Southwest Airlines, Raytheon, and Allstate Don't draw conclusions or make key decisions based on guesswork. Instead, Measure What Matters and the difference will show in the most important measure: your bottom line.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca Wiley (Digital)
Cód. Barras 9781118016329
Início da Venda 04/03/2016
Territorialidade Internacional
Formato Livro Digital Epub
Gratuito Não
Proteção Drm Sim
Número da edição 1
Idioma 337
Código do Formato Epub
Ano da Publicação 111
Peso 0.00 Kg
AutorDelahaye Paine, Katie

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: Measure What Matters