Frete Grátis
  • Google Plus

Men, Ideas, And Politics (Cód: 9187510)

Drucker, Peter F.

Harvard Business Review Press

Ooopss! Este produto está temporariamente indisponível.
Mas não se preocupe, nós avisamos quando ele chegar.

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 116,00 em até 3x de R$ 38,67 sem juros
Cartão Saraiva R$ 104,40 (-10%) em até 1x no cartão ou em até 5x de R$ 23,20 sem juros

Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Descrição

This collection of Peter F. Drucker's essays explores the intersection between society, politics, and economics. Despite this lofty goal, however, the essays themselves remain down to earth, highly readable, and full of stories and ideas that make us think differently about the business world around us.
The majority of these essays were written in the 1960s, and in them Drucker specifically examines that turbulent decade, yielding conclusions that are as timeless as they are fresh. He places the merger mania of the decade in the context of business history of the twentieth century, and arrives at fundamental questions about mass market economies. He questions the personal and political values of 1960s adolescents, and ends up relating them to the concurrent rise of big complex modern institutions. He examines with equal vigor Japan's management successes, the role of politics and economics in American identity, and the 'real' Kirkegaard.

Características

Produto sob encomenda Não
Marca Harvard Business Review Press
Cód. Barras 9781422131602
Altura 23.60 cm
I.S.B.N. 9781422131602
Profundidade 1.00 cm
Referência 9781422131602
Acabamento Capa dura
Ano da edição 2010
Idioma Inglês
Número de Páginas 271
Peso 0.50 Kg
Largura 15.90 cm
AutorDrucker, Peter F.

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: Men, Ideas, And Politics