Frete Grátis
  • Google Plus

Mixed-Mode Modelling (Cód: 6326751)

M.G. Nicholls; S.A. Clarke; B. Lehaney

SPRINGER VERLAG POD

Ooopss! Este produto está temporariamente indisponível.
Mas não se preocupe, nós avisamos quando ele chegar.

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 1.203,10 em até 10x de R$ 120,31 sem juros
Cartão Saraiva R$ 1.142,95 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 12x de R$ 100,26 sem juros
Grátis

Cartão Saraiva

Descrição

Whilst traditional operational research and management science texts have covered the highly quantitative aspects of business modelling, they have tended to ignore the important issues surrounding the engagement of
people in the development of models and implementation of policies that arise from debate. Where texts have covered both areas, they have tended to be dealt with in isolation from each other. Now, for the first time, this
new text brings together these key considerations in a series of chapters, each of which outlines a particular approach to mixed mode modelling. This book deals with the theory and practice of this new way of addressing
business problems. Audience: The book is aimed at a wide-ranging audience, but will be especially useful to MBA students who require a mix of business and academic approaches to their work.
Undergraduate business and management science students will also find the book useful, as will business people who want to examine their own processes more carefully.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca SPRINGER VERLAG POD
Cód. Barras 9780792371519
Altura 23.40 cm
I.S.B.N. 9780792371519
Profundidade 2.06 cm
Referência 9780792371519
Ano da edição 2001
Idioma Inglês
Número de Páginas 344
Peso 0.45 Kg
Largura 15.60 cm
AutorM.G. Nicholls; S.A. Clarke; B. Lehaney

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: Mixed-Mode Modelling