Artboard 33 Artboard 16 Artboard 18 Artboard 42 Artboard 21 Artboard 5 Artboard 45 Artboard 22 Artboard 42 Artboard 23 Artboard 17? Artboard 28 Artboard 43 Artboard 49 Artboard 47 Artboard 38 Artboard 32 Artboard 22 Artboard 5 Artboard 25 Artboard 1 Artboard 42 Artboard 11 Artboard 41 Artboard 23 Artboard 4 Artboard 9 Artboard 6 Artboard 7 Artboard 3 Artboard 12 Artboard 25 Artboard 34 Artboard 43 Artboard 44 Artboard 39 Artboard 24 Artboard 13 Artboard 24 Artboard 31 Artboard 27 Artboard 30 Artboard 36 Artboard 44 Artboard 17 Artboard 6 Artboard 27 Artboard 30 Artboard 29 Artboard 26 Artboard 2 Artboard 20 Artboard 35 Artboard 15 Artboard 14 Artboard 50 Artboard 26 Artboard 40 Artboard 21 Artboard 10 Artboard 37 Artboard 46 Artboard 8
  • 1000707708
  • 1002974084
  • 1002977493

Multichannel Marketing - Metrics and Methods for On and Offline Success (Cód: 2525169)

Arikan, Akin

John Wiley & Sons

Ooopss! Este produto está temporariamente indisponível.
Mas não se preocupe, nós avisamos quando ele chegar.

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

De: R$ 129,10

Por: R$ 116,19

em 1x no cartão de crédito
Crédito: R$ 129,10 em até 4x de R$ 32,28 sem juros
Boleto: R$ 116,19 (-10%)
Cartão Saraiva: 1x de R$ 116,19 (-10%)

Total:

Em até 1x sem juros de


Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total:

Em até 4x sem juros de


Multichannel Marketing - Metrics and Methods for On and Offline Success

R$129,10

Descrição

No longer can the offline remain separate from the online. Integrated, customer-centric, cross-channel marketing campaigns persuade customers to act, provide greater ROI, and ultimately improve your organization's bottom line. This must-have guide synthesizes the successful methods and metrics that online, direct, and brand marketers have employed for years so that you can develop, implement, and measure successful cross-channel campaigns. Multichannel marketing expert Akin Arikan takes you from customer acquisition to customer relationship management with strategic advice, effective case studies, and proven metrics.

Características

Peso 0.44 Kg
Produto sob encomenda Sim
Marca John Wiley & Sons
I.S.B.N. 047023959X
Referência .
Altura 21.00 cm
Largura 14.00 cm
Profundidade 2.00 cm
Número de Páginas 252
Idioma Inglês
Cód. Barras 9780470239599
AutorArikan, Akin