Frete Grátis
  • Google Plus

National Remuneration (Pay) Preferences (Cód: 6107737)

Linda M. Herkenhoff

Universal-Publishers.com POD

Ooopss! Este produto está temporariamente indisponível.
Mas não se preocupe, nós avisamos quando ele chegar.

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 275,90 em até 9x de R$ 30,66 sem juros
Cartão Saraiva R$ 262,11 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 12x de R$ 22,99 sem juros
Grátis

Cartão Saraiva

Descrição

Remuneration may be viewed as more than merely a cost in doing business. It may be used as a motivational tool to help achieve a multitude of strategic goals. Within the global context, effective use of this tool requires addressing not only motivational factors but also cultural factors. In this thesis, factors are considered within a multinational corporate framework and within a Cultural Remuneration Model. The model defines corporate culture, professional culture, national culture and individual
characteristics as factors influencing employee values associated with remuneration preferences.

A strategically aligned, motivated workforce may result when this type of
remuneration analysis leads to the design of remuneration programs that take
into account national culture influence.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca Universal-Publishers.com POD
Cód. Barras 9781581121469
Altura 21.60 cm
I.S.B.N. 9781581121469
Profundidade 2.99 cm
Referência 9781581121469
Ano da edição 2002
Idioma Inglês
Número de Páginas 528
Peso 0.45 Kg
Largura 14.00 cm
AutorLinda M. Herkenhoff

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: National Remuneration (Pay) Preferences