Frete Grátis
  • Google Plus

New Media In Art (Cód: 189584)

Rush,Michael

Thames & Hudson-id

Ooopss! Este produto está temporariamente indisponível.
Mas não se preocupe, nós avisamos quando ele chegar.

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 73,00 em até 2x de R$ 36,50 sem juros
Cartão Saraiva R$ 69,35 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 3x de R$ 24,33 sem juros
Grátis

Cartão Saraiva

Descrição

Following innovative ideas about representation and the free use of materials in Cubism, Futurism and Surrealism – particularly in the work of Duchamp – artists abandoned strict adherence to traditional media and embraced any means, including technology, which best served their purposes. Ideas about time and duration have reinstated narrative in art, via film-making and video, the theatricality of happenings, performance and installation art, digitally manipulated photography and virtual reality.

This pioneering book, now expanded and revised, discusses the most influential artists internationally – from Muybridge to Rauschenberg, Bill Viola and Pipilotti Rist – and those seminal works which have transformed the map of world art.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca Thames & Hudson-id
Cód. Barras 9780500203781
Altura 8.00 cm
I.S.B.N. 0500203784
Profundidade 0.75 cm
Referência 0006158785
Acabamento Brochura
Detalhe 2
Ano da edição 2005/06/01
Idioma Inglês
Número de Páginas 248
Peso 1.15 Kg
Largura 5.75 cm
AutorRush,Michael

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: New Media In Art