Frete Grátis
  • Google Plus

Not For Free - Revenue Strategies For A New World (Cód: 9188784)

Bermann,Saul J.

Harvard Business Review Press

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 116,00 em até 3x de R$ 38,67 sem juros
Cartão Saraiva R$ 110,20 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 5x de R$ 23,20 sem juros
Grátis

Cartão Saraiva
Quer comprar em uma loja física? Veja a disponibilidade deste produto
?

Entregas internacionais: Consulte prazos e valores de entrega para regiões fora do Brasil na página do Carrinho.

ou receba na loja com frete grátis

X

* Válido para compras efetuadas em dias úteis até às 18:00, horário de Brasília, com cartão de crédito e aprovadas na primeira tentativa.

Formas de envio Custo Entrega estimada
X Consulte as lojas participantes

Saraiva MegaStore Shopping Eldorado Av. Rebouças, 3970 - 1º piso - Pinheiros CEP: 05402-600 - São Paulo - SP

Descrição

It used to be only dotcom start-ups lacked workable business models. But now the ubiquity of cheap communications and computing is deeply wounding business models across the board. Combined with rapidly changing customer expectations, the rules for how value is delivered, and what, when, and how much customers will pay are in flux.
What can you do to ensure that you have a business model that will work today and in the future? Create new revenue models, advises Saul J. Berman in Not for Free. The most important strategy now is wringing new income streams from existing assets, physical and digital, by exploiting new segments, new uses and new value additions.
Using the media industry, the canary in the coalmine for business model disruption, as a starting point, Berman explores the revenue strategies that are working, and the ones that are failing, in this new world. Drawing on examples from a variety of industries like Progressive Insurance, Rent the Runway, Castrol, Redbox, Mint and many others, Berman guides you through the opportunities and pitfalls of new revenue strategies.
Timely and practical, Not for Free tackles a problem plaguing all companies: growing revenue organically in the near term.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca Harvard Business Review Press
Cód. Barras 9781422131671
Altura 24.33 cm
I.S.B.N. 9781422131671
Profundidade 2.29 cm
Referência 9781422131671
Acabamento Capa dura
Ano da edição 2011
Idioma Inglês
Número de Páginas 224
Peso 0.44 Kg
Largura 16.36 cm
AutorBermann,Saul J.

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: Not For Free - Revenue Strategies For A New World

Not For Free - Revenue Strategies For A New World (Cód: 9188784) Not For Free - Revenue Strategies For A New World (Cód: 9188784)
R$ 116,00
Not For Free - Revenue Strategies For A New World (Cód: 9188784) Not For Free - Revenue Strategies For A New World (Cód: 9188784)
R$ 116,00