Frete Grátis
  • Google Plus
Livro Digital

Objectivity in Journalism (Cód: 9302222)

Maras, Steven

Wiley (Digital)

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 99,00 em até 3x de R$ 33,00 sem juros
Cartão Saraiva R$ 99,00 ou em até 4x de R$ 24,75 sem juros

Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total: R$0,00

Em até 3x sem juros de R$ 0,00


Objectivity in Journalism

R$99,00

Descrição

Objectivity in journalism is a key topic for debate in media, communication and journalism studies, and has been the subject of intensive historical and sociological research. In the first study of its kind, Steven Maras surveys the different viewpoints and perspectives on objectivity. Going beyond a denunciation or defence of journalistic objectivity, Maras critically examines the different scholarly and professional arguments made in the area. Structured around key questions, the book considers the origins and history of objectivity, its philosophical influences, the main objections and defences, and questions of values, politics and ethics. This book examines debates around objectivity as a transnational norm, focusing on the emergence of objectivity in the US, while broadening out discussion to include developments around objectivity in the UK, Australia, Asia and other regions.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca Wiley (Digital)
Cód. Barras 9780745676326
Início da Venda 04/03/2016
Coleção / Série Key Concepts in Journalism
Territorialidade Internacional
Formato Livro Digital Pdf
Gratuito Não
Proteção Drm Sim
Número da edição 1
Idioma 337
Código do Formato Pdf
Número de Páginas 248 (aproximado)
Ano da Publicação 113
Peso 0.00 Kg
AutorMaras, Steven

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: Objectivity in Journalism