Artboard 33 Artboard 16 Artboard 18 Artboard 15 Artboard 21 Artboard 1 Artboard 2 Artboard 5 Artboard 45 Artboard 45 Artboard 22 Artboard 9 Artboard 23 Artboard 17? Artboard 28 Artboard 43 Artboard 49 Artboard 47 Artboard 38 Artboard 32 Artboard 8 Artboard 22 Artboard 5 Artboard 25 Artboard 1 Artboard 42 Artboard 11 Artboard 41 Artboard 13 Artboard 23 Artboard 10 Artboard 4 Artboard 9 Artboard 20 Artboard 6 Artboard 11 Artboard 7 Artboard 3 Artboard 3 Artboard 12 Artboard 25 Artboard 34 Artboard 39 Artboard 24 Artboard 13 Artboard 19 Artboard 7 Artboard 24 Artboard 31 Artboard 4 Artboard 14 Artboard 27 Artboard 30 Artboard 36 Artboard 44 Artboard 12 Artboard 17 Artboard 17 Artboard 6 Artboard 27 Artboard 19 Artboard 30 Artboard 29 Artboard 29 Artboard 26 Artboard 18 Artboard 2 Artboard 20 Artboard 35 Artboard 15 Artboard 14 Artboard 48 Artboard 50 Artboard 26 Artboard 16 Artboard 40 Artboard 21 Artboard 29 Artboard 10 Artboard 37 Artboard 3 Artboard 3 Artboard 46 Artboard 8

Open Innovation - Researching a New Paradigm (Cód: 2632761)

Chesbrough,Henry William; Westra,Joel H.; Vanhaverbeke,Wim

Oxford Univ Press Usa

Ooopss! Este produto está temporariamente indisponível.
Mas não se preocupe, nós avisamos quando ele chegar.

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 172,00

em até 5x de R$ 34,40 sem juros
Cartão Saraiva: 1x de R$ 163,40 (-5%)

Total:

Em até 1x sem juros de


Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total:

Em até 5x sem juros de


Open Innovation - Researching a New Paradigm

R$172,00

Descrição

Open Innovation describes an emergent model of innovation in which firms draw on research and development that may lie outside their own boundaries. In some cases, such as open source software, this research and development can take place in a non-proprietary manner.
Henry Chesbrough and his collaborators investigate this phenomenon, linking the practice of innovation to the established body of innovation research, showing what's new and what's familiar in the process. Offering theoretical explanations for the use (and limits) of open innovation, the book examines the applicability of the concept, implications for the boundaries of firms, the potential of open innovation to prove successful, and implications for intellectual property policies and practices.
The book will be key reading for academics, researchers, and graduate students of innovation and technology management.

Características

Peso 0.44 Kg
Produto sob encomenda Sim
Marca Oxford Univ Press Usa
I.S.B.N. 9780199226467
Referência .
Altura 0.00 cm
Largura 0.00 cm
Profundidade 0.00 cm
Número de Páginas 392
Idioma Português
Acabamento Brochura
Cód. Barras 9780199226467
Número da edição 1
Ano da edição 2008
MÊS FEVEREIRO
País de Origem Brasil
AutorChesbrough,Henry William; Westra,Joel H.; Vanhaverbeke,Wim