Frete Grátis
  • Google Plus

Oracles - How Prediction Markets Turn Employees Into Visionaries (Cód: 9187455)

Thompson,Donald N.

Harvard Business Review Press

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 100,70 em até 3x de R$ 33,57 sem juros
Cartão Saraiva R$ 95,67 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 5x de R$ 20,14 sem juros
Grátis

Cartão Saraiva
Quer comprar em uma loja física? Veja a disponibilidade deste produto
?

Entregas internacionais: Consulte prazos e valores de entrega para regiões fora do Brasil na página do Carrinho.

ou receba na loja com frete grátis

X

* Válido para compras efetuadas em dias úteis até às 18:00, horário de Brasília, com cartão de crédito e aprovadas na primeira tentativa.

Formas de envio Custo Entrega estimada
X Consulte as lojas participantes

Saraiva MegaStore Shopping Eldorado Av. Rebouças, 3970 - 1º piso - Pinheiros CEP: 05402-600 - São Paulo - SP

Descrição

Why Prediction Markets Are Good for Business
From selecting the lead actress in a Broadway musical, to predicting a crucial delay in the delivery of Boeing's 787 Dreamliner months before the CEO knew about it, to accurately forecasting US presidential elections--prediction markets have realized some amazing successes by aggregating the wisdom of crowds.
Until now, the potential for this unique approach has remained merely an interesting curiosity. But a handful of innovative organizations--GE, Google, Motorola, Microsoft, Eli Lily, even the CIA--has successfully tapped employee insights to change how business gets done.
In 'Oracles,' Don Thompson explains how these and other firms use prediction markets to make better decisions, describing what could be the origins of a social revolution. Thompson shows how prediction markets can:
- draw on the hidden knowledge of every employee
- tap the 'intellectual bandwidth' of retired employees
- replace surveys
- substitute for endless meetings
By showing successes and failures of real organizations, and identifying the common roadblocks they've overcome, 'Oracles' offers a guide to begin testing expertise against the collective wisdom of employees and the market--all to the benefit of their bottom line.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca Harvard Business Review Press
Cód. Barras 9781422183175
Altura 23.62 cm
I.S.B.N. 9781422183175
Profundidade 2.54 cm
Referência 9781422183175
Acabamento Capa dura
Ano da edição 2012
Idioma Inglês
Número de Páginas 261
Peso 0.43 Kg
Largura 15.70 cm
AutorThompson,Donald N.

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: Oracles - How Prediction Markets Turn Employees Into Visionaries

Oracles - How Prediction Markets Turn Employees Into Visionaries (Cód: 9187455) Oracles - How Prediction Markets Turn Employees In... (Cód: 9187455)
R$ 100,70
Oracles - How Prediction Markets Turn Employees Into Visionaries (Cód: 9187455) Oracles - How Prediction Markets Turn Employees In... (Cód: 9187455)
R$ 100,70