Frete Grátis
  • Google Plus

Payback - Reaping The Rewards Of Innovation (Cód: 9187656)

Andrew,James P.

Harvard Business Review Press

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 116,00 em até 3x de R$ 38,67 sem juros
Cartão Saraiva R$ 110,20 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 5x de R$ 23,20 sem juros
Grátis

Cartão Saraiva
Quer comprar em uma loja física? Veja a disponibilidade deste produto
?

Entregas internacionais: Consulte prazos e valores de entrega para regiões fora do Brasil na página do Carrinho.

ou receba na loja com frete grátis

X

* Válido para compras efetuadas em dias úteis até às 18:00, horário de Brasília, com cartão de crédito e aprovadas na primeira tentativa.

Formas de envio Custo Entrega estimada
X Consulte as lojas participantes

Saraiva MegaStore Shopping Eldorado Av. Rebouças, 3970 - 1º piso - Pinheiros CEP: 05402-600 - São Paulo - SP

Descrição

If you're like most people, you bet your career and company on innovation--because you must. Payback: Reaping the Rewards of Innovation offers you a new way to think about and manage innovation that will dramatically improve the odds of success. Authors James Andrew and Harold Sirkin, senior partners in The Boston Consulting Group, describe an approach to managing innovation based on the concept of a cash curve--which tracks investment against time. They ask the questions you need to ask: How much should you invest in a new product or service? How fast should you push it to market? How quickly can you get to optimal value? How much additional investment should you pour into sustaining and building the product or service?Payback offers you practical and economically sound advice on when to pursue cash flow indirectly by first pursuing other benefits, such as brand and knowledge. It also shows you how to reshape the cash curve by using different business models--integrator, orchestrator, and licenser--each of which balances risk and reward differently.The authors then present a short list of decisions and activities that you must make--not delegate--to achieve a high return on innovation. You won't find facile answers in Payback--but you will find valuable insights and practical guidance for mastering one of the most challenging and critical business activities: innovat

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca Harvard Business Review Press
Cód. Barras 9781422103135
Altura 23.62 cm
I.S.B.N. 9781422103135
Profundidade 2.49 cm
Referência 9781422103135
Acabamento Capa dura
Ano da edição 2007
Idioma Inglês
Número de Páginas 228
Peso 0.56 Kg
Largura 16.46 cm
AutorAndrew,James P.

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: Payback - Reaping The Rewards Of Innovation

Payback - Reaping The Rewards Of Innovation (Cód: 9187656) Payback - Reaping The Rewards Of Innovation (Cód: 9187656)
R$ 116,00
Payback - Reaping The Rewards Of Innovation (Cód: 9187656) Payback - Reaping The Rewards Of Innovation (Cód: 9187656)
R$ 116,00