Frete Grátis
  • Google Plus

Pharmaceutical Lifecycle Management - Making The Most Of Each And Every Brand (Cód: 9237244)

Ellery, Tony; Hansen, Neal

John Wiley & Sons

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 536,90 em até 10x de R$ 53,69 sem juros
Cartão Saraiva R$ 510,06 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 12x de R$ 44,74 sem juros

Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:
Quer comprar em uma loja física? Veja a disponibilidade deste produto
?

Entregas internacionais: Consulte prazos e valores de entrega para regiões fora do Brasil na página do Carrinho.

ou receba na loja com frete grátis

X
Formas de envio Custo Entrega estimada

* Válido para compras efetuadas em dias úteis até às 15:00, horário de Brasília, com cartão de crédito e aprovadas na primeira tentativa.

X Consulte as lojas participantes

Saraiva MegaStore Shopping Eldorado Av. Rebouças, 3970 - 1º piso - Pinheiros CEP: 05402-600 - São Paulo - SP

Descrição

A comprehensive guide to optimizing the lifecycle management of pharmaceutical brands The mounting challenges posed by cost containment policies and the prevalence of generic alternatives make optimizing the lifecycle management (LCM) of brand drugs essential for pharmaceutical companies looking to maximize the value of their products. Demonstrating how different measures can be combined to create winning strategies, 'Pharmaceutical Lifecycle Management: Making the Most of Each and Every Brand' explores this increasingly important field to help readers understand what they can--and must--do to get the most out of their brands. Offering a truly immersive introduction to LCM options for pharmaceuticals, the book incorporates numerous real-life case studies that demonstrate successful and failed lifecycle management initiatives, explaining the key takeaway of each example. Filled with practical information on the process of actually writing and presenting an LCM plan, as well as how to link corporate, portfolio, and individual brand strategies, the book also offers a look ahead to predict which LCM strategies will continue to be effective in the future. While the development of new drugs designed to address unmet patient needs remains the single most important goal of any pharmaceutical company, effective LCM is invaluable for getting the greatest possible value from existing brands. 'Pharmaceutical Lifecycle Management' walks you through the process step by step, making it indispensable reading for pharmaceutical executives and managers, as well as anyone working in the fields of drug research, development, and regulation.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca John Wiley & Sons
Cód. Barras 9780470487532
Altura 23.37 cm
I.S.B.N. 9780470487532
Profundidade 2.54 cm
Referência 019065351
Acabamento Capa dura
Ano da edição 2012
Idioma Inglês
Número de Páginas 412
Peso 0.73 Kg
Largura 15.49 cm
AutorEllery, Tony; Hansen, Neal

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: Pharmaceutical Lifecycle Management - Making The Most Of Each And Every Brand

Pharmaceutical Lifecycle Management - Making The Most Of Each And Every Bra... (Cód: 9237244) Pharmaceutical Lifecycle Management - Making The M... (Cód: 9237244)
R$ 536,90
Pharmaceutical Lifecycle Management - Making The Most Of Each And Every Bra... (Cód: 9237244) Pharmaceutical Lifecycle Management - Making The M... (Cód: 9237244)
R$ 536,90