Frete Grátis
  • Google Plus

Power Cues: The Subtle Science Of Leading Groups, Persuading Others, And Maximizing Your Personal Impact (Cód: 9164873)

Morgan,Nick

Harvard Business Review Press

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 96,80 em até 3x de R$ 32,27 sem juros
Cartão Saraiva R$ 91,96 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 4x de R$ 24,20 sem juros
Grátis

Cartão Saraiva
Quer comprar em uma loja física? Veja a disponibilidade deste produto
?

Entregas internacionais: Consulte prazos e valores de entrega para regiões fora do Brasil na página do Carrinho.

ou receba na loja com frete grátis

X

* Válido para compras efetuadas em dias úteis até às 18:00, horário de Brasília, com cartão de crédito e aprovadas na primeira tentativa.

Formas de envio Custo Entrega estimada
X Consulte as lojas participantes

Saraiva MegaStore Shopping Eldorado Av. Rebouças, 3970 - 1º piso - Pinheiros CEP: 05402-600 - São Paulo - SP

Descrição

Take control of your communications—before someone else does

What if someone told you that your behavior was controlled by a powerful, invisible force? Most of us would be skeptical of such a claim—but it’s largely true. Our brains are constantly transmitting and receiving signals of which we are unaware. Studies show that these constant inputs drive the great majority of our decisions about what to do next—and we become conscious of the decisions only after we start acting on them. Many may find that disturbing. But the implications for leadership are profound.

In this provocative yet practical book, renowned speaking coach and communication expert Nick Morgan highlights recent research that shows how humans are programmed to respond to the nonverbal cues of others—subtle gestures, sounds, and signals—that elicit emotion. He then provides a clear, useful framework of seven “power cues” that will be essential for any leader in business, the public sector, or almost any context. You’ll learn crucial skills, from measuring nonverbal signs of confidence, to the art and practice of gestures and vocal tones, to figuring out what your gut is really telling you.

This concise and engaging guide will help leaders and aspiring leaders of all stripes to connect powerfully, communicate more effectively, and command influence.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca Harvard Business Review Press
Cód. Barras 9781422193501
Altura 20.83 cm
I.S.B.N. 9781422193501
Profundidade 2.54 cm
Referência 9781422193501
Acabamento Capa dura
Ano da edição 2014
Idioma Inglês
Número de Páginas 272
Peso 0.41 Kg
Largura 14.22 cm
AutorMorgan,Nick

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: Power Cues: The Subtle Science Of Leading Groups, Persuading Others, And Maximizing Your Personal Impact

Power Cues: The Subtle Science Of Leading Groups, Persuading Others, And Ma... (Cód: 9164873) Power Cues: The Subtle Science Of Leading Groups, ... (Cód: 9164873)
R$ 96,80
Power Cues: The Subtle Science Of Leading Groups, Persuading Others, And Ma... (Cód: 9164873) Power Cues: The Subtle Science Of Leading Groups, ... (Cód: 9164873)
R$ 96,80