Frete Grátis
  • Google Plus

Pricing And Profitability Management - A Practical Guide For Business Leaders (Cód: 9237363)

Simonetto,Mike; Meehan,Julie; Montan,Larry; Goodin,Chris

John Wiley & Sons

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 637,90 em até 10x de R$ 63,79 sem juros
Cartão Saraiva R$ 606,01 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 12x de R$ 53,16 sem juros
Grátis

Cartão Saraiva
Quer comprar em uma loja física? Veja a disponibilidade deste produto
?

Entregas internacionais: Consulte prazos e valores de entrega para regiões fora do Brasil na página do Carrinho.

ou receba na loja com frete grátis

X

* Válido para compras efetuadas em dias úteis até às 18:00, horário de Brasília, com cartão de crédito e aprovadas na primeira tentativa.

Formas de envio Custo Entrega estimada
X Consulte as lojas participantes

Saraiva MegaStore Shopping Eldorado Av. Rebouças, 3970 - 1º piso - Pinheiros CEP: 05402-600 - São Paulo - SP

Descrição

A comprehensive reference for any business professional looking to understand the capabilities and competencies required for effectively managing pricing and profitability, Pricing and Profitability Management explains how to determine the right approach, tools, and techniques for each of six key categories (pricing strategy, price execution, advanced analytics and optimization, organizational alignment and governance, pricing technology and data management, and tax and regulatory effectiveness). Exploring each category in detail, the book addresses how an integrated approach to pricing improvement can give a sustainable, competitive advantage to any organization.

The ultimate 'how to' manual for any executive or manager interested in price management, the book presents a holistic, comprehensive framework that shows how integrating these pricing categories into a cohesive program leads to impressive gains that cannot be achieved through a single-pronged approach.

Presents a comprehensive framework for more effectively managing pricing and profitability
Identities the six key categories of pricing and profitability management
Shows you how to gain a competitive edge by managing pricing and profitability
Taking a comprehensive view of pricing, companies can position themselves to tap a vast source of shareholder value—the ability to set and enforce profitable prices, not just once, but again and again in response to marketplace changes and evolving business needs—and this book will show you how.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca John Wiley & Sons
Cód. Barras 9780470825273
Altura 23.52 cm
I.S.B.N. 9780470825273
Profundidade 2.31 cm
Referência 011907946
Acabamento Capa dura
Ano da edição 2011
Idioma Inglês
Número de Páginas 320
Peso 0.62 Kg
Largura 16.00 cm
AutorSimonetto,Mike; Meehan,Julie; Montan,Larry; Goodin,Chris

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: Pricing And Profitability Management - A Practical Guide For Business Leaders

Pricing And Profitability Management - A Practical Guide For Business Leade... (Cód: 9237363) Pricing And Profitability Management - A Practical... (Cód: 9237363)
R$ 637,90
Pricing And Profitability Management - A Practical Guide For Business Leade... (Cód: 9237363) Pricing And Profitability Management - A Practical... (Cód: 9237363)
R$ 637,90