Frete Grátis
  • Google Plus
Livro Digital

Pricing on Purpose (Cód: 9304262)

Baker,Ronald J.

Wiley (Digital)

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 110,36 em até 3x de R$ 36,79 sem juros
Cartão Saraiva R$ 104,84 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 5x de R$ 22,07 sem juros
Grátis

Cartão Saraiva

Descrição

Pricing on Purpose explores the importance of pricing, one of the four Ps (product, promotion, place, and price) of marketing, that is largely ignored in business literature. Pricing is the opportunity for a business to capture the value of what it provides to the customer, and deserves as much attention as promotion, product and place in the marketing strategy of any business. This book calls attention to the market share fallacy, explains the difference between cost-plus pricing and value pricing, and provides best-practice pricing examples. It presents the theory of value—long established in the economics profession—and how any business can use various pricing strategies to communicate and capture the value of their products and services.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca Wiley (Digital)
Cód. Barras 9780470893647
Início da Venda 03/03/2016
Territorialidade Internacional
Formato Livro Digital Epub
Gratuito Não
Proteção Drm Sim
Número da edição 1
Idioma 337
Código do Formato Epub
Ano da Publicação 110
Peso 0.00 Kg
AutorBaker,Ronald J.

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: Pricing on Purpose

Pricing on Purpose (Cód: 9304262) Pricing on Purpose (Cód: 9304262)
R$ 110,36
Pricing on Purpose (Cód: 9304262) Pricing on Purpose (Cód: 9304262)
R$ 110,36