Frete Grátis
  • Google Plus
  • 1089609
  • 1003258686

Principles of Retailing (Cód: 1391037)

Fernie

Butterworth Heinemann

Ooopss! Este produto está temporariamente indisponível.
Mas não se preocupe, nós avisamos quando ele chegar.

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 139,30 em até 4x de R$ 34,83 sem juros
Cartão Saraiva R$ 132,34 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 6x de R$ 23,22 sem juros
Grátis

Cartão Saraiva

Descrição

Referring widely to real examples of change and best practice in modern retail management, it gives students a thorough grounding in:

* The changing retail environment
* Managing change in the retail sector
* Understanding the supply chain
* Mastering retail operations

Written by an author team with an expert knowledge of the sector and experience of communicating the key concepts to all kinds of students, Principles of Retailing is an essential text and reference.

* Reflects the increasingly global nature of the field by taking an international/pan-European approach.
* Addresses the serious issues created by the 'wired consumer' and the effects of the interactive shopping revolution.
* Supported by a full Teacher's Resource pack and a website for readers and lecturers.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca Butterworth Heinemann
Cód. Barras 9780750647038
Altura 0.00 cm
I.S.B.N. 9780750647038
Profundidade 0.00 cm
Ano da edição 21/7/2003
Idioma Inglês
Número de Páginas 382
Peso 0.64 Kg
Largura 0.00 cm
AutorFernie

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: Principles of Retailing