Frete Grátis
  • Google Plus

Problem Solved (Cód: 4236708)

Johnson Michael

Phaidon

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 213,10 em até 7x de R$ 30,44 sem juros
Cartão Saraiva R$ 202,45 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 10x de R$ 21,31 sem juros
Grátis

Cartão Saraiva
Quer comprar em uma loja física? Veja a disponibilidade deste produto
?

Entregas internacionais: Consulte prazos e valores de entrega para regiões fora do Brasil na página do Carrinho.

ou receba na loja com frete grátis

X

* Válido para compras efetuadas em dias úteis até às 18:00, horário de Brasília, com cartão de crédito e aprovadas na primeira tentativa.

Formas de envio Custo Entrega estimada
X Consulte as lojas participantes

Saraiva MegaStore Shopping Eldorado Av. Rebouças, 3970 - 1º piso - Pinheiros CEP: 05402-600 - São Paulo - SP

Descrição

Problem Solved is the only book that teaches students and professionals how to recognize the recurring problems common to all areas of communication and explains how to solve them. Each chapter explores a different problem and concludes with a case study exploring a particular solution in detail. Themes include: producing innovative work, avoiding repetition, standing out in the market place, reinventing a tired brand, keeping a brand young and trendy, using shock tactics, and word-based advertising in a world over-run with images and sound-bites.

This new edition is brought up-to-date with new images and updated text throughout as well as a new chapter, examining the contemporary phenomenon of flexible identity schemes. Examples of companies featured include Saks Fifth Avenue, Google, Aol, The Natural History Museum, the BBC 2 and Channel 4 Idents and The Tate. The book provides an unparalleled overview of the design industry, including over 1000 images from throughout the 20th Century to today and bringing together for the first time discussions and case studies that reveal the working methods of major advertising and graphic design firms.

Featured agencies and designers include: Saatchi and Saatchi, Paul Rand, Saul Bass, Bob Gill, Milton Glaser, Wolff Olins, Pentagram and George Lois, as well as examples from the johnson banks archive. An entertaining and thorough primer, Problem Solved is essential reading for students and professionals in all areas of the design and communication industries. The first edition was included on many university and college reading lists and this new edition should prove equally popular.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca Phaidon
Cód. Barras 9780714864730
Altura 21.00 cm
I.S.B.N. 9780714864730
Profundidade 1.00 cm
Referência .
Acabamento Capa dura
Ano da edição 2012
Idioma Inglês
Número de Páginas 320
Peso 0.44 Kg
Largura 14.00 cm
AutorJohnson Michael

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: Problem Solved

Problem Solved (Cód: 4236708) Problem Solved (Cód: 4236708)
R$ 213,10
Problem Solved (Cód: 4236708) Problem Solved (Cód: 4236708)
R$ 213,10