Artboard 33 Artboard 16 Artboard 18 Artboard 42 Artboard 21 Artboard 5 Artboard 45 Artboard 22 Artboard 42 Artboard 23 Artboard 17? Artboard 28 Artboard 43 Artboard 49 Artboard 47 Artboard 38 Artboard 32 Artboard 22 Artboard 5 Artboard 25 Artboard 1 Artboard 42 Artboard 11 Artboard 41 Artboard 23 Artboard 4 Artboard 9 Artboard 6 Artboard 7 Artboard 3 Artboard 12 Artboard 25 Artboard 34 Artboard 43 Artboard 44 Artboard 39 Artboard 24 Artboard 13 Artboard 24 Artboard 31 Artboard 27 Artboard 30 Artboard 36 Artboard 44 Artboard 17 Artboard 6 Artboard 27 Artboard 30 Artboard 29 Artboard 26 Artboard 2 Artboard 20 Artboard 35 Artboard 15 Artboard 14 Artboard 50 Artboard 26 Artboard 40 Artboard 21 Artboard 10 Artboard 37 Artboard 46 Artboard 8

Profit At The Bottom Of The Ladder - Creating Value By Investing In Your Workforce (Cód: 9187529)

Heymann,Jody

Harvard Business Review Press

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

De: R$ 116,00

Por: R$ 104,40

em 1x no cartão de crédito
Crédito: R$ 116,00 em até 3x de R$ 38,67 sem juros
Boleto: R$ 104,40 (-10%)
Cartão Saraiva: 1x de R$ 104,40 (-10%)

Total:

Em até 1x sem juros de


Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total:

Em até 3x sem juros de


Profit At The Bottom Of The Ladder - Creating Value By Investing In Your Workforce

R$116,00

Quer comprar em uma loja física? Veja a disponibilidade deste produto

Entregas internacionais: Consulte prazos e valores de entrega para regiões fora do Brasil na página do Carrinho.

ou receba na loja com frete grátis

X
Formas de envio Custo Entrega estimada

* Válido para compras efetuadas em dias úteis até às 15:00, horário de Brasília, com cartão de crédito e aprovadas na primeira tentativa.

X Consulte as lojas participantes

Saraiva MegaStore Shopping Eldorado Av. Rebouças, 3970 - 1º piso - Pinheiros CEP: 05402-600 - São Paulo - SP

Descrição

Most managers assume that surviving, especially in recessions, requires slashing wages, benefits, and other workforce expenses. And lowest-skilled workers are often viewed as the most expendable.
In Profit at the Bottom of the Ladder, Jody Heymann overturns these assumptions. Drawing from thousands of interviews with employees from front line to C-suite at companies around the world, Heymann shows how enterprises have profited more by improving working conditions.
She also demonstrates that lower-skilled employees - in call centers, repair services, product assembly - aren't expendable. They can determine 90 percent of companies' profitability. High performers positively shape customers' perceptions of businesses, driving satisfaction and loyalty.
To attract, train, and retain top-caliber people in these roles, you must enhance working conditions, creating a system in which your company and its employees profit together. Profit at the Bottom of the Ladder shows what works - from stock options for bakers to flexibility for factory workers to career tracks in call centers.
Featuring cases from companies around the globe - including a leading concrete manufacturer in India, a top European pharmaceutical firm operating in China, and successful U.S. manufacturers - this book shows how real organizations are excelling financially by strengthening frontline employees' working conditions.

Características

Peso 0.53 Kg
Produto sob encomenda Sim
Marca Harvard Business Review Press
I.S.B.N. 9781422123119
Referência 9781422123119
Altura 24.08 cm
Largura 16.81 cm
Profundidade 2.51 cm
Número de Páginas 268
Idioma Inglês
Acabamento Capa dura
Cód. Barras 9781422123119
Ano da edição 2010
AutorHeymann,Jody