Frete Grátis
  • Google Plus

Profit At The Bottom Of The Ladder - Creating Value By Investing In Your Workforce (Cód: 9187529)

Heymann,Jody

Harvard Business Review Press

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 116,00 em até 3x de R$ 38,67 sem juros
Cartão Saraiva R$ 110,20 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 5x de R$ 23,20 sem juros
Grátis

Cartão Saraiva
Quer comprar em uma loja física? Veja a disponibilidade deste produto
?

Entregas internacionais: Consulte prazos e valores de entrega para regiões fora do Brasil na página do Carrinho.

ou receba na loja com frete grátis

X

* Válido para compras efetuadas em dias úteis até às 18:00, horário de Brasília, com cartão de crédito e aprovadas na primeira tentativa.

Formas de envio Custo Entrega estimada
X Consulte as lojas participantes

Saraiva MegaStore Shopping Eldorado Av. Rebouças, 3970 - 1º piso - Pinheiros CEP: 05402-600 - São Paulo - SP

Descrição

Most managers assume that surviving, especially in recessions, requires slashing wages, benefits, and other workforce expenses. And lowest-skilled workers are often viewed as the most expendable.
In Profit at the Bottom of the Ladder, Jody Heymann overturns these assumptions. Drawing from thousands of interviews with employees from front line to C-suite at companies around the world, Heymann shows how enterprises have profited more by improving working conditions.
She also demonstrates that lower-skilled employees - in call centers, repair services, product assembly - aren't expendable. They can determine 90 percent of companies' profitability. High performers positively shape customers' perceptions of businesses, driving satisfaction and loyalty.
To attract, train, and retain top-caliber people in these roles, you must enhance working conditions, creating a system in which your company and its employees profit together. Profit at the Bottom of the Ladder shows what works - from stock options for bakers to flexibility for factory workers to career tracks in call centers.
Featuring cases from companies around the globe - including a leading concrete manufacturer in India, a top European pharmaceutical firm operating in China, and successful U.S. manufacturers - this book shows how real organizations are excelling financially by strengthening frontline employees' working conditions.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca Harvard Business Review Press
Cód. Barras 9781422123119
Altura 24.08 cm
I.S.B.N. 9781422123119
Profundidade 2.51 cm
Referência 9781422123119
Acabamento Capa dura
Ano da edição 2010
Idioma Inglês
Número de Páginas 268
Peso 0.53 Kg
Largura 16.81 cm
AutorHeymann,Jody

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: Profit At The Bottom Of The Ladder - Creating Value By Investing In Your Workforce

Profit At The Bottom Of The Ladder - Creating Value By Investing In Your Wo... (Cód: 9187529) Profit At The Bottom Of The Ladder - Creating Valu... (Cód: 9187529)
R$ 116,00
Profit At The Bottom Of The Ladder - Creating Value By Investing In Your Wo... (Cód: 9187529) Profit At The Bottom Of The Ladder - Creating Valu... (Cód: 9187529)
R$ 116,00