Frete Grátis
  • Google Plus
Livro Digital

Promotional Cultures (Cód: 9304966)

Davis,Aeron

Wiley (Digital)

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 35,36
Cartão Saraiva R$ 33,59 (-5%) em até 1x no cartão
Grátis

Cartão Saraiva

Descrição

In the twenty-first century, promotion is everywhere and everything has become promotable: everyday goods and organizations, people and ideas, cultures and futures. This engaging book looks at the rise of advertising, public relations, branding, marketing and lobbying, and explores where our promotional times have taken us. Promotional Cultures documents how the professions and practices of promotion have interacted with and reshaped so much in our world, from commodities, celebrities and popular culture to politics, markets and civil society. It offers a mix of historical accounts, social theory and documented case studies, including haute couture fashion, Apple Inc., Hollywood film, Jennifer Lopez, the Occupy movement, Barack Obama’s election campaigns, news production and the 2008 financial crisis. Together, these show how promotional culture may be recorded, understood and interpreted. Promotional Cultures will appeal to students and scholars of media and culture, sociology, politics, anthropology, social and industrial history.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca Wiley (Digital)
Cód. Barras 9780745671444
Início da Venda 11/12/2015
Territorialidade Internacional
Formato Livro Digital Epub
Gratuito Não
Proteção Drm Sim
Número da edição 1
Idioma 337
Código do Formato Epub
Ano da Publicação 113
Peso 0.00 Kg
AutorDavis,Aeron

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: Promotional Cultures

Promotional Cultures (Cód: 9304966) Promotional Cultures (Cód: 9304966)
R$ 35,36
Promotional Cultures (Cód: 9304966) Promotional Cultures (Cód: 9304966)
R$ 35,36