Frete Grátis
  • Google Plus
  • 1000207864
  • 1003060328

Psychology And The Internet (Cód: 1633454)

Gackenbach

Academic Press

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 232,20 em até 7x de R$ 33,17 sem juros
Cartão Saraiva R$ 220,59 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 11x de R$ 21,11 sem juros
Grátis

Cartão Saraiva
Quer comprar em uma loja física? Veja a disponibilidade deste produto
?

Entregas internacionais: Consulte prazos e valores de entrega para regiões fora do Brasil na página do Carrinho.

ou receba na loja com frete grátis

X

* Válido para compras efetuadas em dias úteis até às 18:00, horário de Brasília, com cartão de crédito e aprovadas na primeira tentativa.

Formas de envio Custo Entrega estimada
X Consulte as lojas participantes

Saraiva MegaStore Shopping Eldorado Av. Rebouças, 3970 - 1º piso - Pinheiros CEP: 05402-600 - São Paulo - SP

Descrição

The previous edition provided the first resource for examining how the Internet affects our definition of who we are and our communication and work patterns. It examined how normal behavior differs from the pathological with respect to Internet use. Coverage includes how the internet is used in our social patterns: work, dating, meeting people of similar interests, how we use it to conduct business, how the Internet is used for learning, children and the Internet, what our internet use says about ourselves, and the philosophical ramifications of internet use on our definitions of reality and consciousness. Since its publication in 1998, a slew of other books on the topic have emerged, many speaking solely to internet addiction, learning on the web, or telehealth. There are few competitors that discuss the breadth of impact the internet has had on intrpersonal, interpersonal, and transpersonal psychology.Key Features* Provides the first resource for looking at how the Internet affects our definition of who we are* Examines the philosophical ramifications of Internet use and our definitions of self, reality, and work* Explores how the Internet is used to meet new friends and love interests, as well as to conduct business * Discusses what represents normal behavior with respect to Internet use

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca Academic Press
Cód. Barras 9780123694256
Altura 22.90 cm
I.S.B.N. 9780123694256
Profundidade 2.44 cm
Ano da edição 15/9/2006
Idioma Inglês
Número de Páginas 392
Peso 0.63 Kg
Largura 15.20 cm
AutorGackenbach

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: Psychology And The Internet

Psychology And The Internet (Cód: 1633454) Psychology And The Internet (Cód: 1633454)
R$ 232,20
Psychology And The Internet (Cód: 1633454) Psychology And The Internet (Cód: 1633454)
R$ 232,20