Frete Grátis
  • Google Plus
Livro Digital

Psychology at the Movies (Cód: 9304930)

Young,Skip Dine

Wiley (Digital)

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 43,86
Cartão Saraiva R$ 41,67 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 2x de R$ 21,93 sem juros
Grátis

Cartão Saraiva

Descrição

Psychology at the Movies explores the insights to be gained by applying various psychological lenses to popular films including cinematic depictions of human behavior, the psychology of filmmakers, and the impact of viewing movies. Uses the widest range of psychological approaches to explore movies, the people who make them, and the people who watch them Written in an accessible style with vivid examples from a diverse group of popular films, such as The Silence of the Lambs, The Wizard of Oz, Star Wars, Taxi Driver, Good Will Hunting, and A Beautiful Mind Brings together psychology, film studies, mass communication, and cultural studies to provide an interdisciplinary perspective Features an extensive bibliography for further exploration of various research fields

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca Wiley (Digital)
Cód. Barras 9781119941392
Início da Venda 06/01/2016
Territorialidade Internacional
Formato Livro Digital Epub
Gratuito Não
Proteção Drm Sim
Número da edição 1
Idioma 337
Código do Formato Epub
Ano da Publicação 112
Peso 0.00 Kg
AutorYoung,Skip Dine

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: Psychology at the Movies

Psychology at the Movies (Cód: 9304930) Psychology at the Movies (Cód: 9304930)
R$ 43,86
Psychology at the Movies (Cód: 9304930) Psychology at the Movies (Cód: 9304930)
R$ 43,86