Frete Grátis
  • Google Plus

Radical Marketing (Cód: 537814)

Hill,Sam; Rifkin,Glenn

Harpercollins Usa

Ooopss! Este produto está temporariamente indisponível.
Mas não se preocupe, nós avisamos quando ele chegar.

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 57,90 R$ 52,10 (-10%)
Cartão Saraiva R$ 49,50 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 2x de R$ 26,05 sem juros
Grátis

Cartão Saraiva

Descrição

How did the Grateful Dead use its fanatical following to build a $100 millionbrand that still thrives today? How did upstart Boston Beer Company--makers of Sam Adams--prevail over rival Anheuser-Busch without an advertising budget? And how did lams create the premium pet food market and leap from $16 million to $600 million in sales in just fifteen years, while charging twice the price of competitor Ralston-Purina? The answer: radical marketing.
In this fresh, provocative book, Sam Hill and Glenn Rifkin identify the mar-keting strategies that have enabled ten innovative companies to emerge asindustry leaders. What do these organizations have in common? Each is intune emotionally with its customer base, allowing them to glean superior marketing insight without spending millions of dollars. Each is more focused on the big picture--growth and expansion--rather than short-term profits. And,despite their current success, each started out with little more than a passion for their product. Engrossing, informative, and invaluable, Radical Marketing demonstrates how any company, large or small, can achieve unprecedented success through inventive and revolutionary tactics.

Características

Produto sob encomenda Não
Editora Harpercollins Usa
Cód. Barras 9780887309793
Altura 20.55 cm
I.S.B.N. 9780887309793
Profundidade 1.88 cm
Acabamento Brochura
Detalhe 1 HARPER
Ano da edição 2000
Idioma Inglês
Número de Páginas 304
Peso 0.26 Kg
Largura 13.56 cm
AutorHill,Sam; Rifkin,Glenn

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: Radical Marketing