Frete Grátis
  • Google Plus

Real Business Of IT - How Cios Create And Communicate Business Value (Cód: 9187575)

Hunter,Richard

Harvard Business Review Press

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 155,00 R$ 136,40 (-12%) em até 4x de R$ 34,10 sem juros
Cartão Saraiva R$ 129,58 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 6x de R$ 22,73 sem juros
Grátis

Cartão Saraiva
Quer comprar em uma loja física? Veja a disponibilidade deste produto
?

Entregas internacionais: Consulte prazos e valores de entrega para regiões fora do Brasil na página do Carrinho.

ou receba na loja com frete grátis

X

* Válido para compras efetuadas em dias úteis até às 18:00, horário de Brasília, com cartão de crédito e aprovadas na primeira tentativa.

Formas de envio Custo Entrega estimada
X Consulte as lojas participantes

Saraiva MegaStore Shopping Eldorado Av. Rebouças, 3970 - 1º piso - Pinheiros CEP: 05402-600 - São Paulo - SP

Descrição

If you're a general manager or CFO, do you feel you're spending too much on IT or wishing you could get better returns from your IT investments? If so, it's time to examine what's behind this IT-as-cost mind-set.
In The Real Business of IT, Richard Hunter and George Westerman reveal that the cost mind-set stems from IT leaders' inability to communicate about the business value they create-so CIOs get stuck discussing budgets rather than their contributions to the organization.
The authors explain how IT leaders can combat this mind-set by first using information technology to generate three forms of value important to leaders throughout the organization:
-Value for money when your IT department operates efficiently and effectively
-An investment in business performance evidenced when IT helps divisions, units, and departments boost profitability
-Personal value of CIOs as leaders whose contributions to their enterprise go well beyond their area of specialization
The authors show how to communicate about these forms of value with non-IT leaders-so they understand how your firm is benefiting and see IT as the strategic powerhouse it truly is.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca Harvard Business Review Press
Cód. Barras 9781422147610
Altura 23.62 cm
I.S.B.N. 9781422147610
Profundidade 2.54 cm
Referência 9781422147610
Acabamento Capa dura
Ano da edição 2009
Idioma Inglês
Número de Páginas 218
Peso 0.45 Kg
Largura 15.49 cm
AutorHunter,Richard

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: Real Business Of IT - How Cios Create And Communicate Business Value

Real Business Of IT - How Cios Create And Communicate Business Value (Cód: 9187575) Real Business Of IT - How Cios Create And Communic... (Cód: 9187575)
R$ 136,40
Real Business Of IT - How Cios Create And Communicate Business Value (Cód: 9187575) Real Business Of IT - How Cios Create And Communic... (Cód: 9187575)
R$ 136,40