Frete Grátis
  • Google Plus

Reinventing You - Define Your Brand, Imagine Your Future (Cód: 4704257)

Clark, Dorie

Harvard Business Review Press

Ooopss! Este produto está temporariamente indisponível.
Mas não se preocupe, nós avisamos quando ele chegar.

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 96,80 em até 3x de R$ 32,27 sem juros
Cartão Saraiva R$ 91,96 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 4x de R$ 24,20 sem juros

Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Descrição

Whether you want to advance faster at your present company, change jobs, or make the jump to a new field entirely, the goal is clear: to build a career that thrives on your unique passions and talents. But to achieve this in today’s competitive job market, it’s almost certain that at some point you’ll need to reinvent yourself professionally. Consider this book your road map for the next phase of your career journey.

In Reinventing You, branding expert Dorie Clark provides a step-by-step guide to help you assess your unique strengths, develop a compelling personal brand, and ensure that others recognize the powerful contribution you can make.

Mixing personal stories with engaging interviews and examples from well-known personalities Mark Zuckerberg, Al Gore, Tim Ferriss, Seth Godin, and others Reinventing You shows how to think big about your professional goals, take control of your career, build a reputation that opens doors for you, and finally live the life you want.

Características

Produto sob encomenda Não
Marca Harvard Business Review Press
Cód. Barras 9781422144138
Altura 21.00 cm
I.S.B.N. 9781422144138
Profundidade 1.00 cm
Referência .
Acabamento Capa dura
Ano da edição 2013
Idioma Inglês
Número de Páginas 240
Peso 0.44 Kg
Largura 14.00 cm
AutorClark, Dorie

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: Reinventing You - Define Your Brand, Imagine Your Future