Frete Grátis
  • Google Plus
Livro Digital

Relationship Marketing in Professional Services: A Study of Agency-Client Dynamics in the Advertisin (Cód: 2894970)

Halinen,Aino

ROUTLEDGE

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 810,00 em até 10x de R$ 81,00 sem juros
Cartão Saraiva R$ 810,00 ou em até 15x de R$ 54,00 sem juros

Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total: R$0,00

Em até 10x sem juros de R$ 0,00


Relationship Marketing in Professional Services: A Study of Agency-Client Dynamics in the Advertisin

R$810,00

Descrição

This is a fascinating analysis of the challenging marketing concept of the decade - relationship marketing. In a five-year 'fly on the wall' case study Aino Halinen explored the relationship between a Helsinki advertising agency and its international client. Using existing theory and her unique case study, she injects brand new ideas into the creation of a model for understanding agency-client relationships and looks at the most successful way to develop business relationships. Both the context and content for relationships are described, concept by concept. The roles of interaction style and relational bonds - attraction, trust and commitment - are seen as essential elements in ongoing contacts. Halinen further advances new ideas for understanding the development process by identifying critical events, phases and cycles. Written with clarity and insight, this book yields a rich topical harvest for advertising and other professional service sectors and will be an excellent source book for business school academics and advanced marketing students interested in processual research.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca ROUTLEDGE
Cód. Barras 9780203025512
Início da Venda 22/11/2012
Territorialidade Internacional
Formato Livro Digital Pdf
Gratuito Não
Tamanho do Arquivo 4092
Proteção Drm Sim
Ano da edição 111996
Idioma 337
Código do Formato Pdf
Ano da Publicação 96
Peso 0.00 Kg
AutorHalinen,Aino

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: Relationship Marketing in Professional Services: A Study of Agency-Client Dynamics in the Advertisin