Frete Grátis
  • Google Plus

Repeatability - Build Enduring Businesses For A World Of Constant Change (Cód: 9187458)

Zook, Chris

Harvard Business Review Press

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 116,20 em até 3x de R$ 38,73 sem juros
Cartão Saraiva R$ 110,39 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 5x de R$ 23,24 sem juros
Grátis

Cartão Saraiva
Quer comprar em uma loja física? Veja a disponibilidade deste produto
?

Entregas internacionais: Consulte prazos e valores de entrega para regiões fora do Brasil na página do Carrinho.

ou receba na loja com frete grátis

X

* Válido para compras efetuadas em dias úteis até às 18:00, horário de Brasília, com cartão de crédito e aprovadas na primeira tentativa.

Formas de envio Custo Entrega estimada
X Consulte as lojas participantes

Saraiva MegaStore Shopping Eldorado Av. Rebouças, 3970 - 1º piso - Pinheiros CEP: 05402-600 - São Paulo - SP

Descrição

An argument for simplicity from the bestselling authors of 'Profit from the Core'
Is radical reinvention the key to winning in today's fast-paced world? Not judging by the results of some of the world's best-performing companies.
In 'Repeatability,' Chris Zook and James Allen--leaders of Bain & Company's influential Strategy practice--warn that complexity is a silent killer of profitable growth. Successful companies endure by maintaining simplicity at their core. They don't stray from, or regularly discard, their business model in pursuit of radical renovation. Instead, they build a 'repeatable business model' that produces continuous improvement and allows them to rapidly adapt to change without succumbing to complexity.
Based on a multiyear study of more than two hundred companies, the book stresses the value of repeatability in business, showing how the 'big idea' today is really made up of a series of successful smaller ideas driven by a simple and repeatable business model. Zook and Allen show how some of the world's best-known firms combine a core differentiation model with speed, adaptability, and simplicity to land them at the top for long periods of time. These firms include: Apple, Danaher, DaVita, IKEA, Nike, Olam, Tetra Pak, Vanguard, and others.
CEOs, senior executives, managers, and investors all need to read this book. It's the new blueprint for reaching the top--and staying there.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca Harvard Business Review Press
Cód. Barras 9781422143308
Altura 23.11 cm
I.S.B.N. 9781422143308
Profundidade 3.05 cm
Referência 9781422143308
Acabamento Brochura
Ano da edição 2012
Idioma Inglês
Número de Páginas 270
Peso 0.50 Kg
Largura 16.51 cm
AutorZook, Chris

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: Repeatability - Build Enduring Businesses For A World Of Constant Change

Repeatability - Build Enduring Businesses For A World Of Constant Change (Cód: 9187458) Repeatability - Build Enduring Businesses For A Wo... (Cód: 9187458)
R$ 116,20
Repeatability - Build Enduring Businesses For A World Of Constant Change (Cód: 9187458) Repeatability - Build Enduring Businesses For A Wo... (Cód: 9187458)
R$ 116,20