Frete Grátis
  • Google Plus

Reverse Innovation - Create Far From Home, Win Everywhere (Cód: 3979046)

Govindarajan, Vijay; Trimble, Chris

Harvard Business Review Press

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 116,20 em até 3x de R$ 38,73 sem juros
Cartão Saraiva R$ 110,39 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 5x de R$ 23,24 sem juros
Grátis

Cartão Saraiva
Quer comprar em uma loja física? Veja a disponibilidade deste produto
?

Entregas internacionais: Consulte prazos e valores de entrega para regiões fora do Brasil na página do Carrinho.

ou receba na loja com frete grátis

X

* Válido para compras efetuadas em dias úteis até às 18:00, horário de Brasília, com cartão de crédito e aprovadas na primeira tentativa.

Formas de envio Custo Entrega estimada
X Consulte as lojas participantes

Saraiva MegaStore Shopping Eldorado Av. Rebouças, 3970 - 1º piso - Pinheiros CEP: 05402-600 - São Paulo - SP

Descrição

The gap between rich nations and emerging economies is closing. As a result, the global dynamics of innovation are changing. No longer will innovations traverse the globe in only one direction, from developed nations to developing ones. They will also flow in reverse.

Authors Vijay Govindarajan and Chris Trimble of the Tuck School of Business at Dartmouth explain where, when, and why reverse innovation is on the rise, and why the implications are so profound—for nations, for companies, and for individuals. The authors focus in particular on a traditional pillar of rich-world economic vitality: successful and long-established multinational corporations. All are now seeking explosive growth in emerging economies, and all must learn new tricks in order to succeed.

Reverse Innovation shows leaders and senior managers how to make innovation in emerging markets happen, and how such innovations can unlock opportunities throughout the world. The book highlights the tribulations and triumphs of some of the world’s leading companies (including GE, Deere & Company, P&G, and PepsiCo), illustrating exactly what works and what does not.

The new reality is that the future lies far from home. Whether you are a CEO, financier, strategist, marketer, scientist, engineer, national policymaker, or even a student forming your career aspirations, reverse innovation is a phenomenon you need to understand. This book will help you do that.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca Harvard Business Review Press
Cód. Barras 9781422157640
Altura 21.00 cm
I.S.B.N. 9781422157640
Profundidade 1.00 cm
Referência .
Acabamento Brochura
Ano da edição 2012
Idioma Inglês
Número de Páginas 256
Peso 0.44 Kg
Largura 14.00 cm
AutorGovindarajan, Vijay; Trimble, Chris

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: Reverse Innovation - Create Far From Home, Win Everywhere

Reverse Innovation - Create Far From Home, Win Everywhere (Cód: 3979046) Reverse Innovation - Create Far From Home, Win Eve... (Cód: 3979046)
R$ 116,20
Reverse Innovation - Create Far From Home, Win Everywhere (Cód: 3979046) Reverse Innovation - Create Far From Home, Win Eve... (Cód: 3979046)
R$ 116,20