Frete Grátis
  • Google Plus
  • 123477950
  • 1003060634

Science And The Media (Cód: 2603615)

Mayes, Linda C.

Academic Press

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 193,50 em até 6x de R$ 32,25 sem juros
Cartão Saraiva R$ 183,83 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 9x de R$ 21,50 sem juros
Grátis

Cartão Saraiva
Quer comprar em uma loja física? Veja a disponibilidade deste produto
?

Entregas internacionais: Consulte prazos e valores de entrega para regiões fora do Brasil na página do Carrinho.

ou receba na loja com frete grátis

X

* Válido para compras efetuadas em dias úteis até às 18:00, horário de Brasília, com cartão de crédito e aprovadas na primeira tentativa.

Formas de envio Custo Entrega estimada
X Consulte as lojas participantes

Saraiva MegaStore Shopping Eldorado Av. Rebouças, 3970 - 1º piso - Pinheiros CEP: 05402-600 - São Paulo - SP

Descrição

Of great utility for every scientist faced with publicizing their discoveries via the media, this book addresses questions of responsibility for the balance and accuracy of scientific reporting, and attempts to be a guide for the scientist in their quest to inform the general public about their research in honest, truthful, and still interesting ways. Case studies by leading scholars in the fields of bioethics (pharmaceutical research (Declan Doogan, Senior VP Pfizer), medical journal editing (Jerome Kassirer, former editor of NEJM), science journalism, philosophy of science, history of medicine (John Warner, chair history of medicine Yale), public health (Ruth Katz, Dean public health, George Washington University), and philosophy of religion (Reverend Wesley Carr, former Dean of Westminster) illustrate positions and points of view and offer unique perspectives on the complex dance between science and the media.* Provides a compelling overview and analysis of the difficulties of dealing with mass media and collects tips and solutions.* Includes case studies from the experience of a number of high-profile contributors from different fields* Provides an easy-to-read, carefully selected and synthesized overview well suited to teaching and as further reading source in respective classes* Includes a famous movie from Jose Delgado that shows his attempts in the 60s to demonstrate

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca Academic Press
Cód. Barras 9780123736796
Altura 22.90 cm
I.S.B.N. 9780123736796
Profundidade 1.69 cm
Acabamento Capa dura
Idioma Inglês
Número de Páginas 272
Peso 0.58 Kg
Largura 15.20 cm
AutorMayes, Linda C.

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: Science And The Media

Science And The Media (Cód: 2603615) Science And The Media (Cód: 2603615)
R$ 193,50
Science And The Media (Cód: 2603615) Science And The Media (Cód: 2603615)
R$ 193,50