Frete Grátis
  • Google Plus

Seizing The White Space - Business Model Innovation For Growth And Renewal (Cód: 9164879)

Johnson,Mark W.

Harvard Business Review Press

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 116,00 em até 3x de R$ 38,67 sem juros
Cartão Saraiva R$ 110,20 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 5x de R$ 23,20 sem juros
Grátis

Cartão Saraiva
Quer comprar em uma loja física? Veja a disponibilidade deste produto
?

Entregas internacionais: Consulte prazos e valores de entrega para regiões fora do Brasil na página do Carrinho.

ou receba na loja com frete grátis

X

* Válido para compras efetuadas em dias úteis até às 18:00, horário de Brasília, com cartão de crédito e aprovadas na primeira tentativa.

Formas de envio Custo Entrega estimada
X Consulte as lojas participantes

Saraiva MegaStore Shopping Eldorado Av. Rebouças, 3970 - 1º piso - Pinheiros CEP: 05402-600 - São Paulo - SP

Descrição

Business model innovation is the key to unlocking transformational growthbut few executives know how to apply it to their businesses. In Seizing the White Space, Mark Johnson gives them the playbook.
Leaving the rhetoric to others, Johnson lays out an eminently practical framework that identifies the four fundamental building blocks that make business models work. In a series of in-depth case studies, he goes on to vividly illustrate how companies are using innovative business models to seize their white space and achieve transformational growth by fulfilling unmet customer needs in their current markets; serving entirely new customers and creating new markets; and responding to tectonic shifts in market demand, government policy, and technologies that affect entire industries.
He then lays out a structured process for designing a new model and developing it into a profitable and thriving enterprise, while investigating the vexing and sometimes paradoxical managerial challenges that have commonly thwarted so many companies in their unguided forays into the unknown.
Business model innovators have reshaped entire sectorsincluding retail, aviation, and mediaand redistributed billions of dollars of value. With road-tested frameworks, analytics, and diagnostics, this book gives executives everything they need to reshape their businesses and achieve transformative growth.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca Harvard Business Review Press
Cód. Barras 9781422124819
Altura 23.37 cm
I.S.B.N. 9781422124819
Profundidade 2.54 cm
Referência 9781422124819
Acabamento Capa dura
Ano da edição 2010
Idioma Inglês
Número de Páginas 208
Peso 0.48 Kg
Largura 15.75 cm
AutorJohnson,Mark W.

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: Seizing The White Space - Business Model Innovation For Growth And Renewal

Seizing The White Space - Business Model Innovation For Growth And Renewal (Cód: 9164879) Seizing The White Space - Business Model Innovatio... (Cód: 9164879)
R$ 116,00
Seizing The White Space - Business Model Innovation For Growth And Renewal (Cód: 9164879) Seizing The White Space - Business Model Innovatio... (Cód: 9164879)
R$ 116,00