Artboard 33Artboard 16Artboard 18Artboard 13Artboard 42Artboard 21Artboard 4Artboard 5Artboard 45Artboard 22Artboard 7Artboard 42Artboard 23Artboard 12Artboard 28Artboard 17?Artboard 28Artboard 43Artboard 49Artboard 47Artboard 15Artboard 32Artboard 6Artboard 22Artboard 5Artboard 25Artboard 1Artboard 42Artboard 11Artboard 41Artboard 11Artboard 23Artboard 10Artboard 4Artboard 9Artboard 6Artboard 8Artboard 7Artboard 3Artboard 12Artboard 25Artboard 34Artboard 43Artboard 44Artboard 16Artboard 24Artboard 13Artboard 5Artboard 24Artboard 31Artboard 1Artboard 12Artboard 27Artboard 30Artboard 36Artboard 44Artboard 9Artboard 17Artboard 6Artboard 27Artboard 30Artboard 29Artboard 26Artboard 2Artboard 20Artboard 35Artboard 15Artboard 14Artboard 50Artboard 26Artboard 14Artboard 40Artboard 21Artboard 10Artboard 37Artboard 46Artboard 33Artboard 8

Selling Your Business (Cód: 7046856)

Mark Jordan; Mark Gould; Rex Slagel

Capital Strategies POD

Este produto está temporariamente indisponível no site, mas não se preocupe, você pode reservá-lo para retirada em uma loja física!

Reserve seu produto na loja para retirada em até 1 hora.
Ops! Este produto está temporariamente indisponível. Mas não se preocupe, nós avisamos quando ele chegar.
Ops! Este produto está temporariamente indisponível. Mas não se preocupe, nós avisamos quando ele chegar.

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 54,90

em até 1x de R$ 54,90 sem juros
Cartão Saraiva: 1x de R$ 52,16 (-5%)


Em até 1x sem juros de

Cartão Saraiva:


Em até 1x sem juros de

Selling Your Business



Selling Your Business: A Practical Guide to Getting It Done Right engages business owners with storytelling-narrating readers through a tour of successful and unsuccessful business transactions. Whether it is the unpacking of the life cycle of a deal or helpful Common Pitfalls sections, they illustrate how business owners can achieve the business sale they deserve and avoid the potential blunders that await them.

* The authors examine which action will sabotage your efforts to sell your business - revealing too much about your company or playing your cards too close to your chest?

* Why do some business sellers close deals with synergistic buyers while others court financial ones?.

Fortunately, Mark Jordan, Mark Gould and Rex Slagel have provided answers in Selling Your Business: A Practical Guide to Getting It Done Right. As investment bankers and authors, they are passionate about helping business owners successfully navigate the process of selling a company. Their deep experience in delivering mergers and acquisitions advice at VERCOR uniquely positions them to bring a dose of reality to the process. Jordan, Gould and Slagel examine scores of business sales-carefully deconstructing them-for potential strengths and weaknesses. The trio also scrutinizes missteps of business owners involved in deals that fell apart so you do not make the same mistakes.


Peso 0.22 Kg
Produto sob encomenda Sim
Marca Capital Strategies POD
I.S.B.N. 9780981657219
Referência 9780981657219
Altura 21.60 cm
Largura 14.00 cm
Profundidade 0.99 cm
Número de Páginas 184
Idioma Inglês
Cód. Barras 9780981657219
Ano da edição 2010
AutorMark Jordan; Mark Gould; Rex Slagel