Frete Grátis
  • Google Plus
Livro Digital

Selling Yourself without Selling Out - A Leader's Guide to Ethical Self-Promotion (Cód: 9306537)

Hernez-broome, Gina; McLaughlin, Cindy; Center for Creative Leadership (CCL)

Wiley (Digital)

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 19,79
Cartão Saraiva R$ 18,80 (-5%) em até 1x no cartão
Grátis

Cartão Saraiva

Descrição

High-performing individuals and groups are often not adequately recognized for their contributions. The antidote to being overlooked or underestimated is self-promotion?the act of generating personal visibility in service of your work and career. In this guidebook, we discuss how you can benefit from self-promotion and maintain your integrity and authenticity. We help you reframe common beliefs that get in the way of effective self-promotion, and we provide numerous strategies and activities that can become part of your repertoire.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca Wiley (Digital)
Cód. Barras 9781118163368
Início da Venda 03/01/2016
Coleção / Série J-B CCL (Center for Creative Leadership)
Territorialidade Internacional
Formato Livro Digital Pdf
Gratuito Não
Proteção Drm Sim
Número da edição 1
Idioma 337
Código do Formato Pdf
Ano da Publicação 111
VOLUME 114
Peso 0.00 Kg
AutorHernez-broome, Gina; McLaughlin, Cindy; Center for Creative Leadership (CCL)

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: Selling Yourself without Selling Out - A Leader's Guide to Ethical Self-Promotion

Selling Yourself without Selling Out - A Leader's Guide to Ethical Self-Pro... (Cód: 9306537) Selling Yourself without Selling Out - A Leader's ... (Cód: 9306537)
R$ 19,79
Selling Yourself without Selling Out - A Leader's Guide to Ethical Self-Pro... (Cód: 9306537) Selling Yourself without Selling Out - A Leader's ... (Cód: 9306537)
R$ 19,79