Frete Grátis
  • Google Plus
Livro Digital

Small Business Marketing Kit For Dummies (Cód: 9306885)

Schenck, Barbara Findlay

Wiley (Digital)

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 42,50
Cartão Saraiva R$ 42,50 ou em até 2x de R$ 21,25 sem juros

Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total: R$0,00

Em até 1x sem juros de R$ 0,00


Small Business Marketing Kit For Dummies

R$42,50

Descrição

Harness the power of marketing and watch your business grow Having your own business isn't the same as having customers, and one is useless without the other. Whether your business is a resale store or a high-tech consulting firm, a law office or a home cleaning service, in today's competitive environment, strategic marketing is essential. If you want your small business to grow, you need a marketing strategy that works. But how do you get people to notice your business without spending a fortune? Packed with savvy tips for low-cost, high-impact campaigns, this friendly guide is your road map to launching a great marketing campaign and taking advantage of the newest technologies and avenues for outreach. Using social media as a marketing tool Communicating with customers Financing a marketing campaign The companion CD includes tools and templates to give you a jump-start on putting your new skills to work If you're looking to give your small business' marketing plan an edge over the competition, Small Business Marketing Kit For Dummies has you covered. CD-ROM/DVD and other supplementary materials are not included as part of the e-book file, but are available for download after purchase.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca Wiley (Digital)
Cód. Barras 9781118383094
Início da Venda 08/03/2016
Territorialidade Internacional
Formato Livro Digital Pdf
Gratuito Não
Proteção Drm Sim
Número da edição 3
Idioma 337
Código do Formato Pdf
Número de Páginas 384 (aproximado)
Ano da Publicação 112
Peso 0.00 Kg
AutorSchenck, Barbara Findlay

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: Small Business Marketing Kit For Dummies