Artboard 33 Artboard 16 Artboard 18 Artboard 15 Artboard 21 Artboard 1 Artboard 2 Artboard 5 Artboard 45 Artboard 45 Artboard 22 Artboard 9 Artboard 23 Artboard 17? Artboard 28 Artboard 43 Artboard 49 Artboard 47 Artboard 38 Artboard 32 Artboard 8 Artboard 22 Artboard 5 Artboard 25 Artboard 1 Artboard 42 Artboard 11 Artboard 41 Artboard 13 Artboard 23 Artboard 10 Artboard 4 Artboard 9 Artboard 20 Artboard 6 Artboard 11 Artboard 7 Artboard 3 Artboard 3 Artboard 12 Artboard 25 Artboard 34 Artboard 39 Artboard 24 Artboard 13 Artboard 19 Artboard 7 Artboard 24 Artboard 31 Artboard 4 Artboard 14 Artboard 27 Artboard 30 Artboard 36 Artboard 44 Artboard 12 Artboard 17 Artboard 17 Artboard 6 Artboard 27 Artboard 19 Artboard 30 Artboard 29 Artboard 29 Artboard 26 Artboard 18 Artboard 2 Artboard 20 Artboard 35 Artboard 15 Artboard 14 Artboard 48 Artboard 50 Artboard 26 Artboard 16 Artboard 40 Artboard 21 Artboard 29 Artboard 10 Artboard 37 Artboard 3 Artboard 3 Artboard 46 Artboard 8
e-book

Smoke Screen (Cód: 9454361)

Serhan Mr. Cevik

INTERNATIONAL MONETARY FUND

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

De: R$ 19,29

Por: R$ 14,47

em até 1x de R$ 14,47 sem juros

Total:

Em até 1x sem juros de


Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total:

Em até 1x sem juros de


Smoke Screen

R$14,47

Descrição

This paper estimates the magnitude and speed of tax pass-through across tobacco productsat different price points in Pakistan by using a novel dataset of monthly observations oncigarette prices in 50 cities during the period 2004-2015. The pass-through of cigarette taxesto retail prices is found to occur within two months, but is mostly incomplete in magnitude.On average, a one-rupee tax increase is estimated to lead to an increase of only PRs 0.8 inretail cigarette prices. This is driven by the fact that tobacco manufacturers absorb asignificant part of the tax increase. For the premium brand, however, I observe full passthrough,indicating possibilities of different demand elasticities across product tiers. Thesefindings are likely to be attributable to competitive market pressures, especially at the budgetend of the price spectrum, possibly stemming from changing consumption patterns withgreater awareness of health risks as well as the impact of illicit domestic production.

Características

Peso 0.00 Kg
Produto sob encomenda Sim
Marca INTERNATIONAL MONETARY FUND
Número de Páginas 14 (aproximado)
Idioma 337
Acabamento e-book
Territorialidade Internacional
Formato Livro Digital Epub
Gratuito Não
Proteção Drm Sim
Tamanho do Arquivo 1345
Início da Venda 26/08/2016
Código do Formato Epub
Cód. Barras 9781475530209
Ano da Publicação 116
AutorSerhan Mr. Cevik