Frete Grátis
  • Google Plus

Social Fuzziology (Cód: 7086260)

Vladimir Dimitrov; Bob Hodge

SPRINGER VERLAG POD

Ooopss! Este produto está temporariamente indisponível.
Mas não se preocupe, nós avisamos quando ele chegar.

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 797,10 em até 10x de R$ 79,71 sem juros
Cartão Saraiva R$ 757,25 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 12x de R$ 66,43 sem juros
Grátis

Cartão Saraiva

Descrição

The book applies the principles and insights of Fuzzy Logic to the complexity of social life. It draws on the full range of the social sciences, including some of the most up-to-date work on the escalating
complexities of post modern life, e.g. new information technologies in a global world, new forms of consciousness and identity, new relationships between humans, machines, nature and environment. The volume is
interdisciplinary, combining expertise from Fuzzy Logic and the Postmodern Social Sciences, synthesising and applying concepts and methods of Fuzzy Logic in innovative ways to the world of social life. It gives readers from
the social sciences a comprehensive, exciting and practical guide for applying Fuzzy Logic, while bringing a rich body of social problems and concepts on to the agenda for researchers in Fuzzy Logic and related fields.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca SPRINGER VERLAG POD
Cód. Barras 9783790815061
Altura 23.40 cm
I.S.B.N. 9783790815061
Profundidade 1.00 cm
Referência 9783790815061
Ano da edição 2002
Idioma Inglês
Número de Páginas 216
Peso 0.45 Kg
Largura 15.60 cm
AutorVladimir Dimitrov; Bob Hodge

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: Social Fuzziology