Frete Grátis
  • Google Plus

Social Media Metrics - How To Measure And Optimize Your Marketing Investment (Cód: 2878642)

Sterne,Jim

John Wiley & Sons

Ooopss! Este produto está temporariamente indisponível.
Mas não se preocupe, nós avisamos quando ele chegar.

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 139,60 em até 4x de R$ 34,90 sem juros
Cartão Saraiva R$ 132,62 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 6x de R$ 23,27 sem juros
Grátis

Cartão Saraiva

Descrição

The only guide devoted exclusively to social media metrics
Whether you are selling online, through a direct sales force, or via distribution channels, what customers are saying about you online is now more important than your advertising. Social media is no longer a curiosity on the horizon but a significant part of your marketing mix.
While other books explain why social media is critical and how to go about participating, Social Media Metrics focuses on measuring the success of your social media marketing efforts. Success metrics in business are based on business goals where fame does not always equate to fortune. Read this book to determine:
Why striving for more Twitter followers or Facebook friends than the competition is a failing strategy
How to leverage the time and effort you invest in social media
How to convince those who are afraid of new things that social media is a valuable business tool and not just a toy for the overly-wired
Knowing what works and what doesn't is terrific, but only in a constant and unchanging world. Social Media Metrics is loaded with specific examples of specific metrics you can use to guide your social media marketing efforts as new means of communication.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca John Wiley & Sons
Cód. Barras 9780470583784
Altura 24.40 cm
I.S.B.N. 9780470583784
Profundidade 2.40 cm
Referência .
Acabamento Capa dura
Número da edição 1
Ano da edição 2010
Idioma Inglês
Número de Páginas 272
Peso 0.44 Kg
Largura 14.30 cm
AutorSterne,Jim

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: Social Media Metrics - How To Measure And Optimize Your Marketing Investment