Frete Grátis
  • Google Plus
  • 1003344650
  • 1003348785

Social Media Sociality And Survey Research (Cód: 9239475)

Dean,Elizabeth; Hill,Craig A; Murphy,Joe

Whurr Publishing

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 408,20 em até 10x de R$ 40,82 sem juros
Cartão Saraiva R$ 387,79 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 12x de R$ 34,02 sem juros

Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:
Quer comprar em uma loja física? Veja a disponibilidade deste produto
?

Entregas internacionais: Consulte prazos e valores de entrega para regiões fora do Brasil na página do Carrinho.

ou receba na loja com frete grátis

X
Formas de envio Custo Entrega estimada

* Válido para compras efetuadas em dias úteis até às 15:00, horário de Brasília, com cartão de crédito e aprovadas na primeira tentativa.

X Consulte as lojas participantes

Saraiva MegaStore Shopping Eldorado Av. Rebouças, 3970 - 1º piso - Pinheiros CEP: 05402-600 - São Paulo - SP

Descrição

Provides the knowledge and tools needed for the future of survey research The survey research discipline faces unprecedented challenges, such as falling response rates, inadequate sampling frames, and antiquated approaches and tools. Addressing this changing landscape, 'Social Media, Sociality, and Survey Research' introduces readers to a multitude of new techniques in data collection in one of the fastest developing areas of survey research. The book is organized around the central idea of a 'sociality hierarchy' in social media interactions, comprised of three levels: broadcast, conversational, and community based. 'Social Media, Sociality, and Survey Research' offers balanced coverage of the theory and practice of traditional survey research, while providing a conceptual framework for the opportunities social media platforms allow. Demonstrating varying perspectives and approaches to working with social media, the book features: New ways to approach data collection using platforms such as Facebook and Twitter Alternate methods for reaching out to interview subjects Design features that encourage participation with engaging, interactive surveys 'Social Media, Sociality, and Survey Research' is an important resource for survey researchers, market researchers, and practitioners who collect and analyze data in order to identify trends and draw reliable conclusions in the areas of business, sociology, psychology, and population studies. The book is also a useful text for upper-undergraduate and graduate-level courses on survey methodology and market research.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca Whurr Publishing
Cód. Barras 9781118379738
Altura 23.37 cm
I.S.B.N. 9781118379738
Profundidade 1.78 cm
Referência 024519466
Acabamento Brochura
Ano da edição 2013
Idioma Inglês
Número de Páginas 360
Peso 0.45 Kg
Largura 15.75 cm
AutorDean,Elizabeth; Hill,Craig A; Murphy,Joe

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: Social Media Sociality And Survey Research

Social Media Sociality And Survey Research (Cód: 9239475) Social Media Sociality And Survey Research (Cód: 9239475)
R$ 408,20
Social Media Sociality And Survey Research (Cód: 9239475) Social Media Sociality And Survey Research (Cód: 9239475)
R$ 408,20