Frete Grátis
  • Google Plus

Socialnomics - How Social Media Transforms The Way We Live And do Business 2nd Edition (Cód: 4403343)

John Wiley & Sons

Ooopss! Este produto está temporariamente indisponível.
Mas não se preocupe, nós avisamos quando ele chegar.

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 111,60 R$ 29,90 (-73%)
Cartão Saraiva R$ 28,41 (-5%) em até 1x no cartão
Grátis

Cartão Saraiva

Descrição

The benchmark book on to the effects and implications of social media on our daily lives, and how businesses can harness its power . Socialnomics is an essential book for anyone who wants to understand the implications of social media on our daily lives and how businesses can tap the power of social media to increase their sales, cut their marketing costs, and reach consumers directly. In this revised and updated second edition, author Erik Qualman presents new material based on meeting with 75 Fortune 1000 companies, 50 colleges and universities, and over 100 small businesses & non-profits since the first edition. Qualman's materials have been used from IBM to NASA to Harvard to local businesses.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca John Wiley & Sons
Cód. Barras 9781118232651
Altura 21.00 cm
I.S.B.N. 9781118232651
Profundidade 1.00 cm
Acabamento Brochura
Idioma Inglês
Peso 0.44 Kg
Largura 14.00 cm

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: Socialnomics - How Social Media Transforms The Way We Live And do Business 2nd Edition