Frete Grátis
  • Google Plus

Space Marketing (Cód: 6105793)

W. Peeters

SPRINGER VERLAG POD

Ooopss! Este produto está temporariamente indisponível.
Mas não se preocupe, nós avisamos quando ele chegar.

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 516,70 em até 10x de R$ 51,67 sem juros
Cartão Saraiva R$ 490,87 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 12x de R$ 43,06 sem juros
Grátis

Cartão Saraiva

Descrição

Space activities are currently in a transitional phase: the shift from publicly financed to private activities is a result of reduced public funding and increased commercial space opportunities. This leads to an
increased commercial space marketing mix and marketing management. A classical `4Ps' approach is proposed, covering the Product, Price, Physical distribution, and Promotion of space activities. Special emphasis is placed
on technology transfer, spin-off, and intellectual property aspects, as well as on aspects of space economy, such as alternate financing schemes like PPP (Public-Private Partnership) and sponsoring. However, space activists
require broad public support and the exploratory aspect of space activities, the `Space Frontier' dimensions should not be ignored. For this reason, the philosophical dimension as an integral part of the marketing mix is
elaborated in detail. The approach is illustrated with two case studies: commercialisation of the International Space Station (ISS) and the emerging Space Tourism market.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca SPRINGER VERLAG POD
Cód. Barras 9781402003752
Altura 23.40 cm
I.S.B.N. 9781402003752
Profundidade 1.88 cm
Referência 9781402003752
Ano da edição 2001
Idioma Inglês
Número de Páginas 356
Peso 0.45 Kg
Largura 15.60 cm
AutorW. Peeters

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: Space Marketing