Frete Grátis
  • Google Plus
  • 123495073
  • 1003060662

Statistical Methods In Food And Consumer Research - 2nd Edition (Cód: 2616084)

Altan,Stan

Academic Press

Ooopss! Este produto está temporariamente indisponível.
Mas não se preocupe, nós avisamos quando ele chegar.

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 503,40 em até 10x de R$ 50,34 sem juros
Cartão Saraiva R$ 478,23 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 12x de R$ 41,95 sem juros
Grátis

Cartão Saraiva

Descrição

Statistical Methods in Food and Consumer Research continues to be the only book to focus solely on the statistical techniques used in sensory testing of foods, pharmaceuticals, cosmetics, and other consumer products. This new edition includes the most receent applications of statistical methods, and features significant updates as well as two new chapters. Covering the application of techniques including R-index, the Bayesian approach for sensory differences tests, and preference mapping in addition to several other methodologies, this is the comprehensive reference needed by those studying sensory evaluation and applied statistics in agriculture and biological sciences. Research professionals working with food, beverages, healthcare, cosmetics, and other related areas will find the book a valuable guide to the variety of statistical methods available.Key Features:* Provides comprehensive coverage of statistical techniques in sensory testing* Includes data compiled from real-world experiments * Covers the latest in data interpretation and analysis* Addresses key methods such as R-index, Thursonian Discriminal Distances, group sequential tests, beta-binomial tests, sensory difference and similarity tests, just-about-right data, signal-to-noise ratio, analysis of cosmetic data, Descriptive Analysis, claims substantiation and preference mapping

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca Academic Press
Cód. Barras 9780123737168
Altura 0.00 cm
I.S.B.N. 9780123737168
Profundidade 0.00 cm
Referência .
Acabamento Capa dura
Número da edição 1
Ano da edição 2008
Idioma Inglês
Número de Páginas 912
Peso 0.44 Kg
Largura 0.00 cm
AutorAltan,Stan

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: Statistical Methods In Food And Consumer Research - 2nd Edition