Frete Grátis
  • Google Plus

Statistical Methods In Food And Consumer Research (Cód: 3050271)

"gacula,Jr., Maximo; Schweigert, Bernard; Si

Academic Press

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 1.630,90 em até 10x de R$ 163,09 sem juros
Cartão Saraiva R$ 1.549,36 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 12x de R$ 135,91 sem juros
Grátis

Cartão Saraiva
Quer comprar em uma loja física? Veja a disponibilidade deste produto
?

Entregas internacionais: Consulte prazos e valores de entrega para regiões fora do Brasil na página do Carrinho.

ou receba na loja com frete grátis

X

* Válido para compras efetuadas em dias úteis até às 18:00, horário de Brasília, com cartão de crédito e aprovadas na primeira tentativa.

Formas de envio Custo Entrega estimada
X Consulte as lojas participantes

Saraiva MegaStore Shopping Eldorado Av. Rebouças, 3970 - 1º piso - Pinheiros CEP: 05402-600 - São Paulo - SP

Descrição

Food Science and Technology: A Series of Monographs: Statistical Methods in Food and Consumer Research focuses on the applications of statistical methods and specialized techniques in food and consumer research. The publication begins with a review of tools for statistical inference, statistical sensory testing, and analysis of variance and multiple comparison tests. Discussions focus on principles of experimental design, psychophysical aspects of sensory data, scales of measurement, distribution of sensory data, sample size estimation, and analysis of variance. The text then ponders on experimental design and incomplete block experimental designs. The book touches on factorial experiments and response surface designs and analysis. Topics include fitting of response surface design considerations, simple confounding and fractional factorial experiments, composite and rotatable designs, and response surface analysis approach for sensory data. The manuscript then examines shelf life testing experiments, nonparametric statistical methods, and sensory difference tests and selection of panel members. The publication is a dependable source material for researchers, instructors, and applied statisticians.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca Academic Press
Cód. Barras 9780122720505
Altura 0.00 cm
I.S.B.N. 9780122720505
Profundidade 0.00 cm
Acabamento Capa dura
Número da edição 1
Ano da edição 28/12/1984
Idioma Inglês
Número de Páginas 505
Peso 0.44 Kg
Largura 0.00 cm
Autor"gacula,Jr., Maximo; Schweigert, Bernard; Si

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: Statistical Methods In Food And Consumer Research

Statistical Methods In Food And Consumer Research (Cód: 3050271) Statistical Methods In Food And Consumer Research (Cód: 3050271)
R$ 1.630,90
Statistical Methods In Food And Consumer Research (Cód: 3050271) Statistical Methods In Food And Consumer Research (Cód: 3050271)
R$ 1.630,90