Frete Grátis
  • Google Plus

Stats & Curiosities - From Harvard Business Review (Cód: 9164881)

O'Connell,Andrew

Harvard Business Review Press

Ooopss! Este produto está temporariamente indisponível.
Mas não se preocupe, nós avisamos quando ele chegar.

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 69,70 em até 2x de R$ 34,85 sem juros
Cartão Saraiva R$ 66,22 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 3x de R$ 23,23 sem juros

Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Descrição

Did you know that to make a task seem easier, all you have to do is lean back a little? Or that retail salespeople who mimic the way their customers speak and behave end up selling more?

If you like stats like this, are intrigued by ideas, and find connecting the dots to be a critical part of your skill set—this book is for you.

Culled from Harvard Business Review’s popular newsletter, The Daily Stat, this book offers a compelling look at insights that both amuse and inform. Covering such managerial topics as teams, marketing, workplace psychology, and leadership, you’ll find a wide range of business statistics and general curiosities and oddities about professional life that will add an element of trivia and humor to your learning (and will make you appear smarter than your colleagues).

Highly quotable and surprisingly useful, Stats and Curiosities: From Harvard Business Review will keep you on the front lines of business research—and ahead of the pack at work.

Características

Produto sob encomenda Não
Marca Harvard Business Review Press
Cód. Barras 9781422196311
Altura 15.49 cm
I.S.B.N. 9781422196311
Profundidade 2.03 cm
Referência 9781422196311
Acabamento Capa dura
Ano da edição 2013
Idioma Inglês
Número de Páginas 213
Peso 0.22 Kg
Largura 10.92 cm
AutorO'Connell,Andrew

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: Stats & Curiosities - From Harvard Business Review