Frete Grátis
  • Google Plus

Stop Spending, Start Managing (Cód: 9385442)

Thompson, Leigh L.; Menon, Tanya

Harvard Business Review Press

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 116,20 em até 3x de R$ 38,73 sem juros
Cartão Saraiva R$ 110,39 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 5x de R$ 23,24 sem juros
Grátis

Cartão Saraiva
Quer comprar em uma loja física? Veja a disponibilidade deste produto
?

Entregas internacionais: Consulte prazos e valores de entrega para regiões fora do Brasil na página do Carrinho.

ou receba na loja com frete grátis

X

* Válido para compras efetuadas em dias úteis até às 18:00, horário de Brasília, com cartão de crédito e aprovadas na primeira tentativa.

Formas de envio Custo Entrega estimada
X Consulte as lojas participantes

Saraiva MegaStore Shopping Eldorado Av. Rebouças, 3970 - 1º piso - Pinheiros CEP: 05402-600 - São Paulo - SP

Descrição

Too often, managers spend money to solve problems at work, whether that means hiring outside consultants, investing in new software to fix communication issues, or bribing employees with cash to motivate them. But many managers are surprised when the problem they tried to solve reappears a few months, weeks, or even days later. The money is gone, but the problem is still there.

These costs can add up, particularly when you consider the additional loss to your company in wasted time, energy, and resources when you don’t solve problems effectively. Tanya Menon and Leigh Thompson, experts in how organizations work, have developed a framework to help you understand why you fall into this trap, and how to escape it.

Five psychologies each of which substitutes spending for your own powers of management lead to wasteful spending:
1. Mindless spending: throwing money at a problem to avoid thinking about it;
2. Ego spending: squandering resources to make yourself look good;
3. Please-like-me spending: wasting time and money to avoid conflict;
4. Talk-to-me spending: buying expensive technologies to help people communicate; and
5. Follow-me spending: using financial incentives to motivate people

To break these habits, Menon and Thompson show how you can use your smarts as a manager to find solutions. By consciously observing waste and identifying hidden value, widening your mind-set beyond ego, courageously negotiating with others, encouraging meaningful interaction, and transforming people with positive values and relationships rather than cash, you can overcome these psychological barriers and find the value that already exists in your organization and yourself for free.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca Harvard Business Review Press
Cód. Barras 9781422143025
Altura 23.62 cm
I.S.B.N. 9781422143025
Profundidade 2.29 cm
Referência 9781422143025
Acabamento Brochura
Ano da edição 2016
Idioma Inglês
País de Origem Estados Unidos
Número de Páginas 208
Peso 0.45 Kg
Largura 15.49 cm
AutorThompson, Leigh L.; Menon, Tanya

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: Stop Spending, Start Managing

Stop Spending, Start Managing (Cód: 9385442) Stop Spending, Start Managing (Cód: 9385442)
R$ 116,20
Stop Spending, Start Managing (Cód: 9385442) Stop Spending, Start Managing (Cód: 9385442)
R$ 116,20