Frete Grátis
  • Google Plus

Strategic Decisions (Cód: 6326670)

Vassilis Papadakis; Patrick Barwise

SPRINGER VERLAG POD

Ooopss! Este produto está temporariamente indisponível.
Mas não se preocupe, nós avisamos quando ele chegar.

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 1.567,40 em até 10x de R$ 156,74 sem juros
Cartão Saraiva R$ 1.489,03 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 12x de R$ 130,62 sem juros
Grátis

Cartão Saraiva

Descrição

Over the past ten years, there has been growing interest in the process of strategic decision-making among both managers and researchers. Strategic decisions are important for five main reasons: They are
large-scale, risky and hard to reverse; they are a bridge between deliberate and emerging strategies; they can be a major source of organizational learning; they play an important part in the development of individual
managers and they cut accross functions and academic disciplines. Strategic Decisions summarizes the current state of the art in research on strategic decision-making, with chapters prepared by leading
strategy researchers. The editors also present implications for current application and proposed directions for future research.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca SPRINGER VERLAG POD
Cód. Barras 9780792399872
Altura 23.40 cm
I.S.B.N. 9780792399872
Profundidade 1.91 cm
Referência 9780792399872
Ano da edição 1997
Idioma Inglês
Número de Páginas 332
Peso 0.45 Kg
Largura 15.60 cm
AutorVassilis Papadakis; Patrick Barwise

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: Strategic Decisions