Frete Grátis
  • Google Plus

Strategic Management in Construction 2nd Edition (Cód: 9059036)

David Langford

Wiley Blackwell

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 548,10 em até 10x de R$ 54,81 sem juros
Cartão Saraiva R$ 520,70 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 12x de R$ 45,68 sem juros
Grátis

Cartão Saraiva
Quer comprar em uma loja física? Veja a disponibilidade deste produto
?

Entregas internacionais: Consulte prazos e valores de entrega para regiões fora do Brasil na página do Carrinho.

ou receba na loja com frete grátis

X

* Válido para compras efetuadas em dias úteis até às 18:00, horário de Brasília, com cartão de crédito e aprovadas na primeira tentativa.

Formas de envio Custo Entrega estimada
X Consulte as lojas participantes

Saraiva MegaStore Shopping Eldorado Av. Rebouças, 3970 - 1º piso - Pinheiros CEP: 05402-600 - São Paulo - SP

Descrição

This book reviews the general theory of strategy, relates it to the particular circumstances of the construction industry, and shows how it can be applied in practice. It brings together ideas from economics, marketing, management, business and politics to develop strategic management for both contractors' firms and the associated professions.
Substantial changes have occurred in the industry since the book was first published in 1991. This Second Edition reflects the major developments that have followed the Latham and Egan reports, and includes new chapters on international strategy and marketing, showing how they can contribute to the strategic planning of construction organizations.
The book will provide a valuable tool for the strategic development of construction firms.
'Ten years separate the editions during which period a significant number of British, (and other), construction firms which had survived generations of proprietors merged, changed beyond recognition or ceased trading. One can not but wonder if publication of a work on strategic planning some twenty year earlier might have saved some of them.' Construction Manager
'The book presents the essential elements for managing at this higher level and should be a must for any construction professional who aspires to an executive position in industry as well as any student for construction management, project management and organizational management in construction. It comes highly recommended' Engineering, Construction and Architectural Management

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca Wiley Blackwell
Cód. Barras 9780632049998
Altura 24.13 cm
I.S.B.N. 9780632049998
Profundidade 1.45 cm
Acabamento Brochura
Ano da edição 2001
Idioma Inglês
País de Origem Estados Unidos
Número de Páginas 260
Peso 0.41 Kg
Largura 16.66 cm
AutorDavid Langford

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: Strategic Management in Construction 2nd Edition

Strategic Management in Construction 2nd Edition (Cód: 9059036) Strategic Management in Construction 2nd Edition (Cód: 9059036)
R$ 548,10
Strategic Management in Construction 2nd Edition (Cód: 9059036) Strategic Management in Construction 2nd Edition (Cód: 9059036)
R$ 548,10