Frete Grátis
  • Google Plus
Livro Digital

Strategic Marketing For Health Care Organizations (Cód: 9307780)

Kotler, Philip; Shalowitz,Joel; Robert J. Stevens

Wiley (Digital)

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 126,50 em até 4x de R$ 31,63 sem juros
Cartão Saraiva R$ 120,18 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 6x de R$ 21,08 sem juros
Grátis

Cartão Saraiva

Descrição

This much-needed text offers an authoritative introduction to strategic marketing in health care and presents a wealth of ideas for gaining the competitive edge in the health care arena. Step by step the authors show how real companies build and implement effective strategies. It includes marketing approaches through a wide range of perspectives: hospitals, physician practices, social marketing, international health, managed care, pharmaceuticals, and biotechnology. With Strategic Marketing for Health Care Organizations, students and future administrators will have a guide to the most successful strategies and techniques, presented ready to apply by the most knowledgeable authors.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca Wiley (Digital)
Cód. Barras 9781118047170
Início da Venda 09/01/2016
Territorialidade Internacional
Formato Livro Digital Epub
Gratuito Não
Proteção Drm Sim
Número da edição 1
Idioma 337
Código do Formato Epub
Ano da Publicação 111
Peso 0.00 Kg
AutorKotler, Philip; Shalowitz,Joel; Robert J. Stevens

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: Strategic Marketing For Health Care Organizations

Strategic Marketing For Health Care Organizations (Cód: 9307780) Strategic Marketing For Health Care Organizations (Cód: 9307780)
R$ 126,50
Strategic Marketing For Health Care Organizations (Cód: 9307780) Strategic Marketing For Health Care Organizations (Cód: 9307780)
R$ 126,50