Frete Grátis
  • Google Plus

Strategy For Sustainability - A Business Manifesto (Cód: 9187595)

Werbach,Adam

Harvard Business Review Press

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 116,20 em até 3x de R$ 38,73 sem juros
Cartão Saraiva R$ 110,39 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 5x de R$ 23,24 sem juros
Grátis

Cartão Saraiva
Quer comprar em uma loja física? Veja a disponibilidade deste produto
?

Entregas internacionais: Consulte prazos e valores de entrega para regiões fora do Brasil na página do Carrinho.

ou receba na loja com frete grátis

X

* Válido para compras efetuadas em dias úteis até às 18:00, horário de Brasília, com cartão de crédito e aprovadas na primeira tentativa.

Formas de envio Custo Entrega estimada
X Consulte as lojas participantes

Saraiva MegaStore Shopping Eldorado Av. Rebouças, 3970 - 1º piso - Pinheiros CEP: 05402-600 - São Paulo - SP

Descrição

The definitive work on business strategy for sustainability by the most authoritative voice in the conversation.
More than ever before, consumers, employees, and investors share a common purpose and a passion for companies that do well by doing good. So any strategy without sustainability at its core is just plain irresponsible - bad for business, bad for shareholders, bad for the environment. These challenges represent unprecedented opportunities for big brands - such as Clorox, Dell, Toyota, Procter & Gamble, Nike, and Wal-Mart - that are implementing 'integral,' rather than tangential, strategies for sustainability. What these companies are doing illuminates the book's practical framework for change, which involves engaging employees, using transparency as a business tool, and reaping the rewards of a networked organizational structure.
Leave your quaint notions of corporate social responsibility and environmentalism behind. Werbach is starting a whole new dialogue around sustainability of enterprise and life as we know it in organizations and individuals. Sustainability is now a true 'competitive' strategic advantage, and building it into the core of your business is the only means to ensure that your company - and your world - will survive.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca Harvard Business Review Press
Cód. Barras 9781422177709
Altura 23.37 cm
I.S.B.N. 9781422177709
Profundidade 2.79 cm
Referência 9781422177709
Acabamento Capa dura
Ano da edição 2009
Idioma Inglês
Número de Páginas 226
Peso 0.50 Kg
Largura 16.26 cm
AutorWerbach,Adam

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: Strategy For Sustainability - A Business Manifesto

Strategy For Sustainability - A Business Manifesto (Cód: 9187595) Strategy For Sustainability - A Business Manifesto (Cód: 9187595)
R$ 116,20
Strategy For Sustainability - A Business Manifesto (Cód: 9187595) Strategy For Sustainability - A Business Manifesto (Cód: 9187595)
R$ 116,20