Frete Grátis
  • Google Plus
Livro Digital

Strategy for the Corporate Level (Cód: 9307817)

Alexander,Marcus; Goold,Michael; Andrew Campbell; Whitehead,Jo

Wiley (Digital)

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 84,36 em até 2x de R$ 42,18 sem juros
Cartão Saraiva R$ 80,14 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 4x de R$ 21,09 sem juros
Grátis

Cartão Saraiva

Descrição

A revised edition of the bestselling classic This book covers strategy for organisations that operate more than one business, a situation commonly referred to as group-level or corporate-level strategy. Corporate-level strategy addresses four types of decisions that only corporate-level managers can make: which businesses or markets to enter, how much to invest in each business, how to select and guide the managers of these businesses, and which activities to centralise at the corporate level. This book gives managers and executive students all the tools they need to make and review effective corporate strategy across a range of organisations.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca Wiley (Digital)
Cód. Barras 9781118818350
Início da Venda 29/12/2015
Territorialidade Internacional
Formato Livro Digital Epub
Gratuito Não
Proteção Drm Sim
Número da edição 2
Idioma 337
Código do Formato Epub
Ano da Publicação 114
Peso 0.00 Kg
AutorAlexander,Marcus; Goold,Michael; Andrew Campbell; Whitehead,Jo

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: Strategy for the Corporate Level

Strategy for the Corporate Level (Cód: 9307817) Strategy for the Corporate Level (Cód: 9307817)
R$ 84,36
Strategy for the Corporate Level (Cód: 9307817) Strategy for the Corporate Level (Cód: 9307817)
R$ 84,36