Frete Grátis
  • Google Plus

Superfreakonomics (illustrated Edition) (Cód: 3099453)

Dubner, Stephen J.; Levitt, Steven D.

Harpercollins Usa

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 155,00 em até 5x de R$ 31,00 sem juros
Cartão Saraiva R$ 147,25 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 7x de R$ 22,14 sem juros
Grátis

Cartão Saraiva
Quer comprar em uma loja física? Veja a disponibilidade deste produto
?

Entregas internacionais: Consulte prazos e valores de entrega para regiões fora do Brasil na página do Carrinho.

ou receba na loja com frete grátis

X

* Válido para compras efetuadas em dias úteis até às 18:00, horário de Brasília, com cartão de crédito e aprovadas na primeira tentativa.

Formas de envio Custo Entrega estimada
X Consulte as lojas participantes

Saraiva MegaStore Shopping Eldorado Av. Rebouças, 3970 - 1º piso - Pinheiros CEP: 05402-600 - São Paulo - SP

Descrição

 The New York Times best-selling Freakonomics was a
worldwide sensation, selling over four million copies in thirty-five
languages and changing the way we look at the world. Now, Steven D.
Levitt and Stephen J. Dubner return with SuperFreakonomics, and fans and newcomers alike will find that the freakquel is even bolder, funnier, and more surprising than the first.

Four years in the making, SuperFreakonomics asks not only
the tough questions, but the unexpected ones: What's more dangerous,
driving drunk or walking drunk? Why is chemotherapy prescribed so often
if it's so ineffective? Can a sex change boost your salary?

SuperFreakonomics challenges the way we think all over again, exploring the hidden side of everything with such questions as: How is a street prostitute like a department-store Santa?
Why are doctors so bad at washing their hands?
How much good do car seats do?
What's the best way to catch a terrorist?
Did TV cause a rise in crime?
What do hurricanes, heart attacks, and highway deaths have in common?
Are people hard-wired for altruism or selfishness?
Can eating kangaroo save the planet?
Which adds more value: a pimp or a Realtor?

Levitt and Dubner mix smart thinking and great storytelling like no one
else, whether investigating a solution to global warming or explaining
why the price of oral sex has fallen so drastically. By examining how
people respond to incentives, they show the world for what it really
is—good, bad, ugly, and, in the final analysis, super freaky.

Freakonomics has been imitated many times over—but only now, with SuperFreakonomics, has it met its match.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca Harpercollins Usa
Cód. Barras 9780061941221
Altura 21.00 cm
I.S.B.N. 9780061941221
Profundidade 1.00 cm
Acabamento Capa dura
Idioma Inglês
Peso 0.44 Kg
Largura 14.00 cm
AutorDubner, Stephen J.; Levitt, Steven D.

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: Superfreakonomics (illustrated Edition)

Superfreakonomics (illustrated Edition) (Cód: 3099453) Superfreakonomics (illustrated Edition) (Cód: 3099453)
R$ 155,00
Superfreakonomics (illustrated Edition) (Cód: 3099453) Superfreakonomics (illustrated Edition) (Cód: 3099453)
R$ 155,00